צחי טיאר. צילום באדיבות עירוני נשר
צחי טיאר. צילום באדיבות עירוני נשר

צחי טיאר יאמן את מכבי הרצליה: "לא פשוט בכלל לעבוד באי ודאות"

מאמן באקה אל גרבייה יחליף את עופר טלקר, כאשר במועדון מחכים לתשובה בשבוע הקרוב האם יישארו בליגה הלאומית: "נצרף שחקנים תוך כדי תנועה", אמר טיאר

פורסם בתאריך: 10.7.18 15:53

ליגה לאומית או ליגה א'? בינתיים מכבי הרצליה כבר מינתה מאמן. צחי טיאר, מאמנה של הפועל באקה אל גרבייה מליגה א' צפון בעונה שעברה, סיכם השבוע כמאמן הצהובים בעונה הבאה במקומו של עופר טלקר. שחקן הקבוצה בשנה שעברה, יוסי שבחון, ישמש כמאמן הכושר בעוד שגל ניר ישמש כמאמן השוערים.

בהרצליה עדיין מחכים להתפתחויות בכל הנוגע לעתידה של הפועל פתח תקוה, שעשויה לרדת לליגה א' עקב בעיותיה הכלכליות, כאשר במצב כזה הצהובים יתפסו את מקומה בליגה. במועדון מעריכים כי התמונה לגבי הליגה בה תשחק הקבוצה צפויה להתבהר בשבוע הקרוב.  "מכבי הרצליה היא מועדון גדול בסטנדרטים של הליגה הלאומית ואני שמח להגיע", אמר טיאר ל"ספורט צומת השרון" לאחר החתימה. "זה עדיין לא מסתדר להגיד שהיא בליגה השלישית אבל אם זה יקרה נצטרך לקבל את זה. כרגע אנחנו בליגה א' אבל יש סיכויים גדולים שהקבוצה תישאר בסוף בלאומית ואריאל שיימן נערך גם לזה".

אימוני הקבוצה ייצאו לדרך ביום ראשון, כשהסגל יורכב בינתיים בעיקר משחקני בית, כולל הקפטן ברק לוי ודור הלוי שחוזר מהשאלה. שחקנים נוספים שיתחילו את האימונים בקבוצה וצורפו על ידי טיאר הם המגן השמאלי אופק ברזאני והחלוצים יואל צ'חנוביץ וטימור אביטן. "תוך כדי תנועה נצרף שחקנים שיכולים להתאים לנו לשתי הליגות", אמר המאמן החדש של הרצליה. "זה לא פשוט בכלל לעבוד באי ודאות, אם בסוף נישאר בלאומית ההתחלה לא תהיה אידיאלית כי גביע הטוטו מתחיל כבר ב-2 לאוגוסט. אם בסופו של דבר הרצליה תהיה בלאומית הסגל ייבנה תוך כדי תנועה, כי יש שוני גדול בין ליגה א' לליגה הלאומית".

טיאר החזיק בחוזה לעונה נוספת בבאקה אל גרבייה, אך הקשיים הכלכליים של המועדון הצפוני וההצעה משיימן גרמו לו לקבל את ההחלטה. "היה לי סעיף בחוזה מולם שאחרי חודש אני יכול לקבל שחרור", אומר טיאר. "זה היה ברוח טובה וגם לא משהו שהיה תלוי בי. מכבי הרצליה זה מועדון גדול יותר עם תקציבים ותנאים טובים יותר. דברים לפעמים לא מסתדרים, אבל על הדרך נפתחות הזדמנויות חדשות במקומות אחרים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר