תמרה יאנג. צילום: Danny Karwoski
תמרה יאנג. צילום: Danny Karwoski

מתחזקות: תמרה יאנג ואלכסה הארט חתמו בבנות הרצליה

שתי האמריקאיות יחזקו את הסגל של עדני דגן. יאנג זכתה עם מכבי אשדוד בגביע לפני שש שנים, בעוד שהארט מגיעה מליגת המכללות בארצות הברית

פורסם בתאריך: 1.8.18 11:12

הסגל של עדני דגן בבנות הרצליה ממשיך להתגבש לקראת העונה הבאה, עם החתמתן של שתי זרות – האמריקאיות תמרה יאנג ואלכסה הארט. יאנג (32, 1.88), בעלת עבר עשיר של 10 שנים ב-WNBA. ב-2008 נבחרה במקום השמיני בדראפט ע”י אטלנטה דרים ולאחר עונה אחת עברה לשיקגו סקיי, במדיה שיחקה עד העונה שעברה. הסמול-פורוורדית שיחקה בעבר גם בלטביה, טורקיה, צרפת, ואף בישראל, כשזכתה יחד עם מכבי אשדוד בגביע המדינה ב-2012.
"אנחנו שמחים מאוד שהצלחנו לצרף שחקנית כמו תמרה", אמר המנהל המקצועי עמית הלמן. "מדובר בשחקנית שעושה פשוט הכל על המגרש בשני צידי המגרש, שומרת נהדרת וריבאונדרית מצוינת, ומעל הכל מדובר במנהיגה שתוסיף המון שקט ונסיון לקבוצה. בשנתיים האחרונות תמרה משחקת את הכדורסל הטוב ביותר בקריירה שלה ואנחנו בטוחים שתתרום מנסיונה הרב על מנת שהקבוצה תעמוד ביעדים הגבוהים שהצבנו לעצמנו העונה".

הארט (24, 1.91) היא בוגרת מכללת אוהיו ושיחקה במדי המכללה במשך ארבע עונות, ובעונה החולפת קלעה 5.1 נקודות בממוצע למשחק. בשתי עונותיה הראשונות במכללה רשמה הפורוורדית 11.5 נקודות ו—8.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

"גם השנה החלטנו להחתים שחקנית שבעינינו היא מוכשרת מאוד אבל עדיין מתחת לרדאר", התייחס הלמן להארט. "אלכסה מתאימה מאוד למשחק המהיר שננסה להנחיל בקבוצה ולאתלטיות והאלסטיות של הסגל. מדובר בשחקנית הגנה אדירה שיכולה לשמור חמש עמדות במגרש, ריבאונדרית מצויינת וחוסמת אדירה. בשנה האחרונה אלכסה ירדה מעט במספרים בשל הרצון לתת לה לשחק עם הפנים לסל ומתוך כך גם שפרה מאוד את הקליעה. אנחנו מאמינים מאוד במהירות, באתלטיות ובכישרון של הארט, ובהתאמה שלה לקבוצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר