הילטון ארמסטרונג. צילום: קית' אליסון
הילטון ארמסטרונג. צילום: קית' אליסון

ארמסטרונג ודיקסון ג'וניור חתמו בבני הרצליה, מוריס שוחרר

הסנטר בעל העבר העשיר בנ.ב.א והגארד שמשחק בנבחרת גאורגיה הצטרפו לסגל של גאשפר פוטוצ’ניק. מוריס החליט להיענות להצעה אטרקטיבית שקיבל מקבוצה באסיה

פורסם בתאריך: 22.8.18 13:44

חוסר ההצלחה של בני הרצליה בעונה שעברה גרם לאלדד אקוניס לשנות כמעט לחלוטין את פניה של הקבוצה לקראת העונה הבאה, בין אם זה בעמדת המאמן ובין אם בסגל השחקנים. בימים האחרונים הודיעה הקבוצה על שינוים נוספים במצבת השחקנים, עם החתמתו של הסנטר הוותיק הילטון ארמסטרונג (33, 2.08 מטרים) והגארד מייקל דיקסון ג'וניור (27, 1.86 מטרים). לארמסטרונג רזומה מרשים הכולל שישה מועדונים ב-נ.ב.א – ניו אורלינס, יוסטון, וושינגטון, אטלנטה וגולדן סטייט.

ארמסטרונג שיתף פעולה עם ג’ף אדריאן באוניברסיטת קונטיקט וזכה באליפות ה-NCAA בשנת 2004 ונבחר לשחקן ההגנה של הביג איסט כסיניור, כאשר חסם למעלה משלוש זריקות בממוצע למשחק. הוא נבחר במקום ה-12 של דראפט 2006 על ידי ניו אורלינס, בה שיחק ארבע עונות. בקריירת הנ.ב.א שלו רשם 292 הופעות וממוצעים של 3.0 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק. בקריירה האירופית שלו שיחק בצרפת במדי וילרבאן, פנאתינייקוס היוונית, בשיקטאש, בויוקצ’מג’ה ודניזלי הטורקיות, ובשנתיים האחרונות במדי צ’יבה ג’טס וריוקיו גולדן קינגס היפניות.

החתמתו של ארמסטרונג הגיעה בעקבות שחרורו של שאקיל מוריס, שחתם במועדון רק בשבוע שעבר. על פי הודעת המועדון, הסנטר קיבל הצעה אטרקטיבית יותר מקבוצה באסיה וביקש להתשחרר מחוזהו. המועדון נענה לבקשה וחוזהו הותר.

מי שאמור לסגור את הסגל של הרצליה הוא מייקל דיקסון ג’וניור, שחתם בקבוצה. הגארד, שמחזיק באזרחות אמריקאית וגאורגית, שיחק בקולג’ במדי אוניברסיטת מיזורי ואוניברסיטת ממפיס ונבחר פעמיים לשחקן השישי של העונה בקונפרנס. אחרי עונת רוקי בליטא, הוא פרץ במדי נימבורק בהדרכתו של ננו גינזבורג, הוביל את הקבוצה לזכייה באליפות צ’כיה ולפלייאוף ליגת ה- VTB עם ממוצעים של 14.4 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק.

לפני שנתיים הצטרף דיקסון לא.א.ק אתונה ועזר לה להגיע לחצי גמר הגביע, חצי גמר הפלייאוף ושמינית גמר ליגת האלופות, כשהוא מעמיד ממוצעים של 14.7 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים בממוצע למשחק. את העונה שעברה הוא פתח בשטרסבורג הצרפתית (13.0 נקודות ו-4.3 אסיסטים בפחות מ-20 דקות למשחק), אך במהלכה עבר לבאחצ’שחיר מליגת המשנה בטורקיה והוביל אותה לזכייה בגביע הליגה ולגמר הפלייאוף, מה שהספיק בסופו של דבר לעליית ליגה היסטורית. ב-28 משחקים בקבוצה הוא תרם 14.1 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים.

בשנים האחרונות משחק דיקסון בנבחרת גאורגיה, במדיה רשם 13.8 נקודות ו-5.2 אסיסטים ביורובאסקט בתל אביב בקיץ שעבר. בין היתר, הוא הצטיין בניצחון שחיסל את סיכוייה של ישראל להעפיל לשלב הבא עם 18 נקודות, שבעה אסיסטים ושלשה קריטית בשניות הסיום לפני ההארכה.

עם ההחתמה של דיקסון סגרה הרצליה את הסגל שכולל את כרם משעור, ניצן חנוכי, אור לאומי, גייב לוין וסם סינגר, כשאליהם מצטרפים חמשת הזרים: ג’ף אדריאן שיפתח את עונתו השלישית בקבוצה, מייקל דיקסון ג’וניור, ג’יימס רובינסון, בוגדן בליזניוק והילטון ארמסטורנג. את הסגל ישלימו צמד הצעירים, שחקני הבית של המועדון, עמית ארליך ורותם זיו.  הצוות המקצועי של הקבוצה יכלול את המאמן הסלובני גאשפר פוטוצ׳ניק, עוזריו יהיו אלון שטיין שממשיך לעונה שלישית במועדון ורוני לוי. אלון הראל ימשיך כמאמן הכושר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר