בוגדן בליזניוק, ג'יימס רובינסון וגייב לוין. צילום: בני הרצליה
בוגדן בליזניוק, ג'יימס רובינסון וגייב לוין. צילום: בני הרצליה

מעלה הילוך: בני הרצליה התאמנה לראשונה בסגל מלא

הקבוצה של גאשפר פוטוצ’ניק החלה רשמית בהכנות לעונה, עם נחיתתם של לוין, בליזיניוק, רובינסון, דיקסון ג’וניור וארמסטרונג. אלון שטיין ימשיך כעוזר המאמן

פורסם בתאריך: 29.8.18 14:08

בני הרצליה ממשיכה בהכנותיה לעונה הקרובה תחת המאמן גאשפר פוטוצ’ניק, כאשר ביום חמישי שעבר פתחה הקבוצה את אימוניה, כאשר השבוע הצטרפו להכנות גם השחקנים הזרים של הקבוצה. הראשונים היו גייב לוין, בוגדן בליזניוק וג’יימס רובינסון. "שמעתי הרבה דברים טובים על הרצליה ועל ישראל ואני מצפה מאוד לפתיחת העונה", אמר רובינסון בן ה-24, שמשחק כרכז. "נשחק חזק וננסה לנצח בכל משחק". "אני מצפה לפתוח את העונה ומאוד מתרגש להתחיל את הקריירה המקצוענית שלי", הוסיף בליזניוק (בן 23, משחק כגארד-פורוורד). "אני מאמין שתהיה לנו עונה מוצלחת בעזרה עבודה קשה על המגרש".

"אני מאוד נרגש להיות כאן", אמר לוין (בן 24, פורוורד). "נראה שיש לנו קבוצה טובה ותהיה עונה מצוינת בעזרת כימיה קבוצתית שניצור. אני אעבוד קשה בכל יום, ומצפה להשיג הרבה נצחונות. מרגש להיות כאן כמי שגדל בבית יהודי בארצות הברית בו חוגגים את כל החגים והמועדים, סוג של היסטוריה למשפחה שלנו".

בתחילת השבוע נחתו בישראל גם מייקל דיקסון ג'וניור והילטון ארמסטרונג, כאשר לאחר הגעתם התאמנה הקבוצה לראשונה עם הסגל המלא שלה לעונה הקרובה, לאחר שג’ף אדריאן וסם סינגר נחתו גם הם בישראל.
"כיף להגיע לכאן", אמר דיקסון ג'וניור (בן 27, גארד). "שיחקתי בישראל ביורובאסקט 2017, נהניתי מאוד, וגם שמעתי מננו גינזבורג דברים טובים על המועדון. אני בטוח שביחד עם השחקנים שיש כאן אנחנו נעשה עונה מוצלחת ונגיע להישגים".

מייקל דיקסון ג'וניור והילטון ארמסטרונג. צילום: בני הרצליה

מייקל דיקסון ג'וניור והילטון ארמסטרונג. צילום: בני הרצליה

"אני מאוד מתרגש לשחק בהרצליה", הוסיף ארמרסטורנג (בן 33, סנטר). "שיחקתי בהרבה קבוצות ברחבי העולם, ובזמן הקצר שאני פה אפשר להרגיש את המשפחתיות שיש פה. אני מאמין שניצור ביחד משהו מיוחד כדי להוביל את המועדון להצלחות". עוזריו של פוטוצ’ניק העונה יהיו אלון שטיין, שממשיך לעונה שלישית במועדון, יחד עם רוני לוי. אלון הראל ימשיך כמאמן הכושר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר