יוסי שבחון. צילום: זאב שטרן

חיזוק מפתיע: יוסי שבחון חזר מפרישה וישחק במכבי הרצליה עד לסיום העונה

הקשר הוותיק יערוך היום את אימון החזרה שלו, לאחר מאמצי שכנוע מצד המאמן צחי טיאר. הקבוצה פתחה את העונה בתיקו 0:0 מול כפר קאסם

פורסם בתאריך: 17.9.18 13:02

אחרי שליגת העל והליגה הלאומית יצאו לדרך כבר לפני מספר שבועות, גם הקבוצות של הרצליה התחילו סוף סוף את עונת 2018/19, כשפתחו את משחקיהן בליגה א'. מכבי הרצליה פתחה את העונה במחוז הדרומי בתיקו 0:0 ביתי מול מועדון ספורט כפר קאסם. האורחת הגיעה עם שמות נוצצים יחסית לליגה א’ כמו איתי אלקסלסי, בן כוואז וצליל חתוכה, בעוד שמכבי הרצליה טרם השלימה את הסגל שלה לעונה הקרובה. "לא התייחסנו כל כך לשמות של כפר קאסם למרות שבאמת יש להם סגל מרשים", אמר המאמן צחי טיאר. "ביחס למשחקי ההכנה האחרונים שלנו זה היה המשחק הפחות טוב שלנו. למרות זאת, היריבה לא הגיעה כמעט לשום מצב נגדנו והיה בסך הכל משחק טיפוסי של פתיחת עונה. אני מבסוט מהאופי ומהגישה, אבל מהתוצאה אני פחות מרוצה כי אנחנו מכבי הרצליה ואנחנו אף פעם לא יכולים להיות מרוצים מתיקו בבית. נתחבר תוך כדי תנועה".

בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה, קיבלה השבוע מכבי חיזוק משמעותי, עם חזרתו מפרישה של יוסי שבחון. הקשר בן ה-36 פרש ממשחק פעיל בקיץ ושימש כמאמן הכושר וכעוזר המאמן של טיאר, אך אחרי שכנועים, יערוך היום (שני) את אימון החזרה שלו והוא ישחק בקבוצה עד לסיום העונה.

"שבחון יהיה התוספת שלנו", קבע טיאר. "הפעלנו עליו לחץ וגם קצת דיגדג לו, הוא ראה את הגישה, את האימונים ואת הרצינות, ויוסי בליגה הזאת הוא כוח משמעותי. חוץ מיוסי, אנחנו רוצים להתחזק בעוד שניים – שלושה שחקנים – קשר אחורי, קשר 50:50 וחלוץ". חשוב להזכיר כי בניגוד לשתי הליגות המקצועניות, חלון ההעברות בליגה א’ נשאר פתוח עד לחודש פברואר.

בקרב אוהדי הקבוצה נשמעה ביקורת על איכות הסגל שנבנה העונה, אך טיאר מסביר: "אנשים לא בקיאים כנראה בשוק השחקנים. השוק השתנה והפך להיות מאוד מצומצם. אריאל שיימן לא מוכן להכנס למקומות שאחר כך הוא לא יוכל לצאת מהם. אנחנו בפרופורציה בקטע של הכסף, מתחזקים במידת האפשר. לא תמיד זה מסתדר, אבל אנחנו נשתדל בגבולות של התקציב שלנו, שהוא לא אינסוף, להעמיד קבוצה חזקה. החלון של ליגת העל והליגה הלאומית נסגר ביום שני ואנחנו נשתדל להביא את מי שיישאר ללא קבוצה".

במועדון מתגאים בכמות הגדולה של שחקני הבית משחקים במועדון העונה. "לא היה דבר כזה במועדון בשנים האחרונות", אומר טיאר. "זה לא אומר שאני מנמיך ציפיות, אבל המועדון עובר איזשהו תהליך. אנחנו רוצים שיהיו המון שחקני בית, כמו שהיו בשנים הטובות של המועדון. מצד שני, גם יש לנו מטרה להיות פאקטור ולהתמודד על העלייה, זה לא יהיה קל ואנחנו לא נעלה בהליכה, אבל לפחות נהיה מועדון בריא. יש לנו קו מסויים ואנחנו רוצים ללכת בו. כל עוד יש סבלנות ואורך רוח אנחנו בסוף נצליח להגיע לאן שאנחנו רוצים".

בשישי (15:00, לויטה) תתארח הקבוצה אצל בית"ר כפר סבא, שנראה כי נחלשה מהעונה שעברה. "זה משחק שאנחנו צריכים לנצח", מתכונן טיאר. "לאורך זמן כשאתה רוצה להתמודד על עלייה אתה לא יכול להרשות לעצמך לא לנצח שני משחקים. אנחנו מסתכלים כרגע על השליש הראשון, צריכים שיהיו לנו ארבע נקודות בסוף המחזור ומשם זה ייתן לנו דחיפה ונרגיש יותר בנוח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר