מומו ניסטל
מומו ניסטל

פתיחה מושלמת להפועל הרצליה, ניטסל: "הדרך עוד ארוכה"

האדומים דרסו 1:4 את כפר כנא, אך המאמן נשמע מוטרד: "כרגע הקבוצה לא קרובה להיות ברמה המתאימה לעליית ליגה"

פורסם בתאריך: 20.9.18 11:59

הפועל הרצליה פתחה בסערה את העונה בליגה א' צפון עם 1:4 גדול על הפועל כפר כנא בחוץ בזכות צמד של הרכש ממ.ס טירה, אלירן שמש, ושערים של עומרי פרל ועומר כהן. שלושת השערים הראשונים הובקעו תוך חמש דקות, בין הדקות 30-35. המאמן מומו ניטסל משתדל להישאר רגוע: "פתחנו בסדר, לא יותר מזה. הכל הלך לנו. הדרך עוד ארוכה ומוקדם לדעת מה יהיה עם קבוצה כזאת צעירה, אבל אני די בטוח שנהיה בצמרת ונתמודד על המקומות הראשונים".

בכל הנוגע לסגל הקבוצה, בשבוע שעבר חזר למועדון הבלם בר גלילי, שחתם בתחילת הקיץ בהפועל פתח תקוה אך שוחרר בהמשך על ידי המאמן מסאי דגו. "יש לנו עוד כמה שחקנים על הכוונת", עדכן ניטסל. "לצערי יש כמה אנשים שרוצים להכשיל את הפועל הרצליה אז אנחנו עובדים בשקט. יודעים שהפועל הרצליה זה מועדון מסודר ולכן מנסים לשים לנו רגליים. אנחנו צריכים חיזוק כמעט בכל עמדה, מה שיגיע זה ברכה".

הבעלים של המועדון, אלי חיו חמו (ג'מיל) ציין לא פעם כי המטרה של הקבוצה העונה היא ללכת צעד קדימה ולהעפיל לליגה הלאומית. ניטסל טוען שהדרך עוד ארוכה: "כרגע הקבוצה לא קרובה להיות ברמה המתאימה לדבר כזה. ישנם כמה שחקנים שרציתי לראות בקבוצה שלי אבל זה לא יצא איתם לפועל בסוף. צריך לדעת שהפועל הרצליה עובדת בתקציב שפוי וגם אני לא אוהב להשתולל ולשלם לשחקנים סכומים משוגעים. אני מאמין שאחנו נלך צעד-צעד ביחד, ההנהלה הספיקה להכיר אותי ואני מכיר אותה וגם התחברתי לשחקנים. בכל מקרה אני לא מעוניין בשחקנים מוכחים, אלא בכאלה שאוהבים לעבוד קשה והם ווינרים".

האדומים ינסו להמשיך את הרושם הטוב, כשיארחו ביום שישי (14:00, הרצליה) את הפועל מגדל העמק. "מדובר ביריבה מצוינת עם ארבעה שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בליגה הלאומית", אומר המאמן. "זו קבוצה קשה מאוד עם שלד שנמצא הרבה שנים ביחד. זה משחק שאנחנו יכולים גם לנצח וגם להפסיד בו, אבל אני בכל מקרה יכול להתחייב שיהיה משחק טוב ומהנה לקהל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר