שחקני בני הרצליה אחרי הניצחון על נהריה. צילום: לילך וייס, מנהלת ליגת העל בכדורסל
שחקני בני הרצליה אחרי הניצחון על נהריה. צילום: לילך וייס, מנהלת ליגת העל בכדורסל

לאומי: "מקווה שבני הרצליה תשחזר את העונה מלפני שנתיים, המטרה היא להגיע לפלייאוף"

אחרי למעלה משנה ללא כדורסל, אור לאומי חזר כמו גדול לבני הרצליה ורשם 16 נקודות בניצחון החוץ על עירוני נהריה. כשבמחזור הבא הם פוגשים את מכבי אשדוד הפצועה, אפשר להתחיל להרגיש את האופטימיות

פורסם בתאריך: 17.10.18 12:30

בבני הרצליה ידעו שאחרי ההפסד הביתי במחזור הפתיחה להפועל ירושלים, הזדמן להם כבר במחזור השני קרב חשוב, מול עירוני נהריה ומאמן הקבוצה לשעבר מיקי גורקה. הקבוצה של גאשפר פוטוצ'ניק עמדה בלחץ ורשמה 77:93 גדול בעין שרה, בדרך לניצחון הראשון העונה בליגה. מי שבלטו אצל הרצליה היו השלישייה המוכרת מעונת 2016/17 – ג'ף אדריאן (20 נקודות ו-8 ריבאונדים), כארם משעור (14 נקודות) ואור לאומי (16 נקודות ו-4 חטיפות).

עבור לאומי מדובר בנקודת ציון חשובה במיוחד, שכן חזר לאחרונה מתקופה של מעל לשנה בה לא שיחק כדורסל עקב מחלת הנשיקה ממנה סבל. הגארד, שבסיומו של תהליך משפטי ארוך שוחרר מהפועל תל אביב בקיץ וחזר לבני הרצליה, הוכיח שהוא חזר בגדול ובשל להיות בורג משמעותי בעונה של הרצליה.

"האמת שהדבר שהכי חשוב לי מהמשחק זה שניצחנו", נשאר לאומי צנוע בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "הדבר הכי חשוב מבחינתנו היה לנצח, כי לא רצינו להיקלע למצב שאנחנו מפסידים פעמיים ברציפות. אני חושב שנתתי את תרומתי בצורה הכי טובה שיכולתי כדי שהקבוצה תצליח ואני שמח על כך".

אור לאומי. צילום: לילך וייס, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

אור לאומי. צילום: לילך וייס, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

על שיתוף הפעולה המחודש עם משעור ואדריאן אמר הגארד: "אני מקווה מאוד שנשחזר את העונה שעשינו לפני שנתיים. עשינו אז עונה מצוינת שהסתיימה במקום החמישי וכמובן שגם הפעם המטרה היא להגיע לפלייאוף. באופן אישי אני מרגיש שאני מתקדם מאימון לאימון ובכל משחק ולאט לאט מחזיר לעצמי את כל הביטחון במשחק. אני שמח שהתוצאות מגיעות ורואים את זה על המגרש".

כזכור, על הקווים ב"יובל" העונה עומד גאשפר פוטוצ'ניק הסלובני בן ה-37, שזוכה עד כה למחמאות. "אני מאוד מעריך אותו", מפרגן לאומי למאמן שלו. "אני חושב שהוא מאמן מצוין שעוד קשה מאוד ואני שמח שהוא המאמן של הקבוצה".

בזכות הניצחון עלתה הרצליה למקום החמישי בטבלה, כאשר ביום שני (20:25) תפגוש למשחק בית את מכבי אשדוד הפצועה והחבולה, שהפסידה בשני מחזור הפתיחה בהפרש ממוצע של 33.5 נקודות. הקבוצה של בראד גרינברג סובלת מפציעות רבות בסגל, והרצליה תהיה חייבת לנצל זאת מול הקהל הביתי ב"יובל" כדי לרשום ניצחון ביתי ראשון העונה בליגת העל.  "המשחק נגד אשדוד חשוב מאוד", מתכונן לאומי. "לפעמים חיה פצועה באה לטרוף, אין להם מה להפסיד ואנחנו צריכים לבוא מוכנים במאה אחוז ואני מאמין שזה מה שיקרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר