קבוצת הנוער של הפועל הרצליה. צילום: אלון כרמלי
קבוצת הנוער של הפועל הרצליה. צילום: אלון כרמלי

הנוער של הפועל הרצליה כבר עם שלושה ניצחונות רצופים: "לא פחות טובים משום קבוצה"

העולה החדשה לליגה הלאומית לנוער ממשיכה להפתיע וניצחה 0:1 את הוד השרון. "בתור עולה חדשה כל הזמן אומרים לנו שאנחנו רק צריכים להישאר בליגה, אבל אנחנו רואים את החומר שיש לנו", אומר המאמן מעיין נגב

פורסם בתאריך: 17.10.18 12:37

קבוצת הנוער של הפועל הרצליה תופסת תאוצה. העולה החדשה, שמודרכת על ידי המאמן מעיין נגב, רשמה בשבת האחרונה ניצחון שלישי ברציפות, 0:1 על הפועל הוד השרון וטיפסה למקום השלישי והמפתיע בטבלת הליגה הלאומית לנוער מחוז צפון. את השער היחיד במשחק כבש מוחמד חמודה בדקה ה-55, שרושם כבר שלושה שערי ליגה העונה.

"בעונה שעברה הוד השרון עלתה מהמקום הראשון בליגה שלנו אחרי שניצחה אותנו פעמיים ואני שמח שהעונה תיקנו", אמר נגב. "שלטנו במשחק ויצרנו 4-5 מצבים טובים. אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה. בתור עולה חדשה כל הזמן אומרים לנו שאנחנו רק צריכים להישאר בליגה, אבל אנחנו רואים את החומר שיש לנו ואת הכדורגל שאנחנו מציגים ובאים לנצח כל משחק. רואים שאנחנו לא פחות טובים משום קבוצה בליגה".

בשבת תארח הקבוצה את מועדון ספורט צעירי טייבה ותקווה להמשיך את התקופה הטובה: "גם טייבה עלתה מהליגה השלישית והם במקום הרביעי עם אותו מספר נקודות כמונו", התכונן נגב. "ננסה לצבור שלוש נקודות ונראה לאן העונה תקח אותנו, אם נראה שאנחנו למעלה נלך על זה בכל הכוח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר