בנות הרצליה מול הפועל פתח תקוה. צילום: ארז גבאי
בנות הרצליה מול הפועל פתח תקוה. צילום: ארז גבאי

בנות הרצליה פתחה את העונה עם ניצחון: "יש פוטנציאל לזכות בתארים"

הקבוצה של קורי קאר ניצחה 71:77 את הפועל פתח תקוה ואופיר בנט כבר מרוצה: "נותן לנו ביטחון לקראת ההמשך". ביום שני מחכה להן האלופה ומחזיקת הגביע מכבי אשדוד

פורסם בתאריך: 24.10.18 12:56

לא מעט מהפכות עברו בבנות הרצליה בקיץ, אבל כמה כיף לפתוח את העונה עם ניצחון שנותן לא מעט אופטימיות לקראת ההמשך. השחקניות של קורי קאר רשמו 71:77 בחוץ על הפועל פתח תקוה במחזור הראשון של ליגת ווינר סל נשים. שחקנית הרכש קריסטל ברדפורד הפציצה 36 נקודות וקטפה לא פחות מ-16 ריבאונדים.

המשחק היה צמוד עד לרבע האחרון, אך יכולת נהדרת של ברדפורד במאני טיים סידרה את הניצחון. "קודם כל היה לנו מאוד חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון", אמרה אופיר בנט, שקלעה 13 נקודות במשחק. "אני יודעת כמה זה חשוב למוראל ולאמונה של הקבוצה ואני שמחה שפתחנו ברגל ימין, ועוד במיוחד שמדובר בניצחון חוץ. זה מכניס בנו תקווה, במיוחד אחרי שהיו לנו כמה משחקי אימון שהפסדנו בהם. לא הופתעתי מהיכולת ואני בטוחה שאנחנו יכולות עוד להשתפר".

"אני שמחה שניצחנו אבל מצד שני ראינו גם הרבה נקודות שאנחנו צריכות לעבוד עליהן", הוסיפה בנט. "יש לנו עוד תהליך ארוך שאנחנו צריכות לעבור יחד. זאת קבוצה כמעט חדשה לגמרי, ליעד סואץ קרני, נגה פלג פלץ ושלושת הזרות עזבו וזאת קבוצה סופר צעירה. יש זרות חדשות והמבנה של הקבוצה ממש השתנה. כל שחקנית צריכה עוד להרגיש יותר נוח ויותר טוב ואני חושבת שאלה הדברים הקריטיים יותר כרגע לעבוד עליהם".

את העונה שעברה סיימה בנט עם ממוצעים של 10.9 נקודות למשחק ו-3.9 ריבאונדים בממוצע. "פחות משנה לי אם אהיה שחקנית מרכזית", נשארה בנט צנועה. "זו העונה השישית שלי בליגה ואחרי הגביע שזכינו בו בא  לי כבר לקחת עוד תארים עם הרצליה. אני חושבת שיש כאן פוטנציאל להגיע לזה, אבל זה תלוי איך הדברים שלנו יתחברו. אם נעשה את הדברים נכון אז נגיע גם לתארים".

מי שזוכה למחמאות גדולות הוא המאמן ושחקן העבר קורי קאר, שהחליף את גלעד כץ על הקווים. "אנחנו כל כך אוהבות את קורי", מחמיאה בנט. "הוא כל כך מחויב ומלא אנרגיה בצורה שעוד לא פגשתי. הוא רץ איתנו, מזיע איתנו והוא שם את הלב והנשמה שלו בקבוצה. אנחנו עדיין לומדות את תורת המשחק שלו". ביום שני תארח הרצליה למשחק הבית הראשון שלה העונה את האלופה מכבי אשדוד, שהפסידה במחזור הפתיחה. "אני מניחה שגם אשדוד, עם הסגל החדש שלהן, עוברות תהליך ובמקרים כאלה הכל יכול לקרות", אומרת בנט. יתרון ביתיות זה דבר חשוב ואנחנו צריכות לשמור על הבית, זאת תהיה אמירה ועוד במיוחד מול האלופה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר