בני הרצליה בכדוריד. צילום באדיבות איגוד הכדוריד
בני הרצליה בכדוריד. צילום באדיבות איגוד הכדוריד

בני הרצליה בכדוריד בדרך למעלה: "ביום נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

אחרי פתיחת עונה חלשה בליגת העל בכדוריד, הקבוצה של שלמה הופמן התאוששה ורשמה ניצחון על הפועל ראשל"צ. בשישי תפגוש הקבוצה את קריית אונו והמאמן בטוח: "צריכים לנצח את המשחק הזה"

פורסם בתאריך: 21.11.18 14:46

אם לשפוט לפי רצף התוצאות של בני הרצליה מפתיחת ליגת העל בכדוריד, נראה שהקבוצה של שלמה הופמן נמצאת בכיוון הנכון. אמנם שני המחזורים הראשונים של העונה נראו מדאיגים עם הפסדים לעירוני רחובות (33:29) ולהפועל אשדוד (31:19), אך מיד לאחר מכן הגיעו שתי תוצאות תיקו מול חולון (36:36) ורמת השרון (40:40) ושני ניצחונות מול רמת גן (35:37) ומול הפועל ראשון לציון (31:32) במשחק בית שנערך ביום שישי שעבר. בזכות ההתאוששות המרשימה טיפסה הרצליה למקום השישי עם שש נקודות.

"אני מאוד מקווה שאנחנו בכיוון הנכון", אומר המאמן המנוסה שלמה הופמן, שמאמן את הקבוצה זו העונה השנייה. "יש לנו קבוצה טובה, אבל לצערי הרב התחלנו את העונה עם שחקנים פצועים וזה פגע בנו". מכת הפציעות של הקבוצה התחילה מהשוער גיל יעקב, שנפצע בצורה קשה עוד לפני העונה וייעדר למשך תקופה ממשוכת. בהמשך נפצעו גם סהר שחק וגיא קורדובה שנעדרו ממחזורי הפתיחה. "אחרי שני המחזורים הראשונים נכנסו לפגרה, עבדנו בה קשה ושחקנים התאוששו", אומר המאמן. "בסך הכל זו קבוצה שברובה שיחקה ביחד גם בעונה שעברה. צירפנו את הפיבוט מידד קרויטורו ואת קורדובה, ואין לי ספק שביום נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה".

בשישי רשמה הקבוצה כאמור ניצחון מרשים על הקבוצה של עידן מימון, שהיה הפסדה השני בלבד העונה. "היה חשוב מאוד מבחינתנו ליצור רצף של ניצחונות ואנחנו בטח לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו", אמר הופמן. "הליגה קשה ואנחנו צריכים לבוא במוכנות לכל משחק, וגם משחקים שעל הנייר יותר פשוטים הם ממש לא סיפור קל. הסגל שלנו קצר כי הכל תלוי בתקציבים. להרצליה יש תקציב ממוצע בליגה, אבל לקבוצות אחרות עם תקציבים גדולים יותר יכולות להרשות לעצמן סגלים יותר רחבים. לקבוצות כמו הפועל ומכבי ראשון לציון, רמת השרון ונס ציונה יש תקציב גבוה פי 2-3 מהרצליה וזה בא לידי ביטוי".

בשישי (16:00 קריית אונו) תתארח הרצליה אצל הפועל קריית אונו, שרשמה עד כה מאזן של שני ניצחונות מול ארבעה הפסדים. המקשר אוברד רדולוביץ סובל מפציעה שתשבית אותו בין שבועיים לשלושה והוא ייעדר המשחק. מידד קרויטורו בספק, כמו גם תומר שמעוני שינסה להתאושש אחרי שנעדר בניצחון על ראשון לציון. "אנחנו קבוצה יותר טובה מקריית אונו אבל מדובר במשחק חוץ", מתכונן המאמן. "זה משחק קשה. אנחנו עדיין סובלים מפציעות אבל זה לא תירוץ, נצטרך לבוא ולעשות את העבודה. עם פצועים ובלי פצועים אנחנו צריכים לנצח את קריית אונו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר