גייב לוין. צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת ליגת ווינר בכדורסל
גייב לוין. צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת ליגת ווינר בכדורסל

בני הרצליה תופסת כיוון: "אנחנו מכוונים להגיע לפלייאוף"

הלבנים רשמו ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים ואור לאומי אופטימי לקראת ההמשך: "חד משמעית מרגיש שאנחנו במגמת שיפור". ביום רביעי הבא תארח הקבוצה את נס ציונה

פורסם בתאריך: 19.12.18 13:32

כמה אוויר השתחרר ביום שני באולם "היובל", עם הניצחון החשוב של בני הרצליה, 67:74 על מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל. עבור הקבוצה של גאשפר פוטוצ'ניק היה מדובר בניצחון השני בשלושת משחקי הליגה האחרונים, כאשר בין הניצחון על גלבוע/גליל לניצחון על הכתומים, הפסידה הרצליה 87:77 למכבי תל אביב. המפגש בשני האחרון היה צמוד מאין כמוהו לאורך כמעט כל שלבי המשחק, כאשר רק ברבע הרביעי הצליחה הרצליה לייצר את יתרון השיא שלה עד אז במשחק, ארבע נקודות.

ג'ף אדריאן חזר מפציעה עם דאבל-דאבל מרשים (14 נקודות ו-12 ריבאונדים), אבל הגיבור הגדול של המשחק היה המתאזרח האמריקאי-יהודי גייב לוין, שתשע נקודות רצופות שלו בדקות ההכרעה הבטיחו את הניצחון להרצליה. הקלע המוביל של הרצליה במשחק היה מייקל דיקסון ג'וניור, עם 17 נקודות ושישה אסיסטים, כאשר ג'יימס רובינסון וכארם משעור הוסיפו 10 נקודות כל אחד.

"תחושה מעולה, כיף ממש", הודה אור לאומי, שקלע מול ראשון לציון חמש נקודות ב-14 דקות משחק. "אני חושב שאנחנו לאט לאט מתחברים. כמובן שגייב לוין מאוד עוזר לנו, גם בהתקפה, גם בהגנה וגם באנרגיות שהוא מביא איתו. בגדול אני חושב שאנחנו לומדים באמת להרכיב את הפאזל כמו שצריך. חד משמעית אני מרגיש אנחנו במגמת שיפור מתחילת העונה. אנחנו עובדים מאוד קשה כל הזמן כקבוצה וכל אחד מתאמן על היכולות האישיות שלו בנפרד. אנחנו עושים עבודה מאוד קשה ולאט לאט רואים את זה על המגרש. אני האמנתי כל הזמן שזה רק ילך וישתפר".

בעקבות הניצחון, הרביעי העונה של הרצליה, זינקה הקבוצה עד למקום השביעי בטבלה ונמצאת בעמדת טובה להתרחק מהאזור המסוכן בתחתית ליגת העל. "אנחנו מכוונים להגיע לפלייאוף ולנסות להתברג במקום כמה שיותר גבוה בחלק העליון", אמר לאומי. קרב חשוב נוסף שמצפה ללבנים יהיה ביום רביעי הבא (19:00, נס ציונה) כשיתארחו אצל נס ציונה במסגרת המחזור האחרון של הסיבוב הראשון. הכתומים מחזיקים במאזן זהה של ארבעה הפסדים מול שישה ניצחונות. "נס ציונה מגיעה אחרי שני ניצחונות קשים וחשובים בשבילם במחזורים האחרונים", התכונן לאומי. "אנחנו פוגשים קבוצה לא רעה בכלל. נכין את עצמנו ונעבוד קשה בשביל שנביא ניצחון גם במשחק הזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר