ארמסטרונג לא מצליח לעצור את בן שימול. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל
ארמסטרונג לא מצליח לעצור את בן שימול. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

בני הרצליה הודחה מגביע המדינה: "הפסד קשה, הדברים לא הלכו בכיוון שלנו"

הלבנים הפסידו להפועל אילת הלוהטת וסיימו את דרכם במפעל. במועדון לא מתכננים שינויים בסגל כרגע. “היינו ראויים וצריכים להיות לפחות עם עוד שני ניצחונות ובגלל זה אנחנו מאוכזבים”, אמר עוזר המאמן אלון שטיין

פורסם בתאריך: 26.12.18 13:25

בני הרצליה רשמה אכזבה השבוע, כשהודחה בשלב שמינית גמר גביע המדינה אחרי הפסד ביתי 97:88 להפועל אילת. הדרומיים, שהגיעו למשחק בכושר נהדר אחרי שבעה ניצחונות רצופים, הגיעו ללא יהונתן שולדבראנד ולנזל סמית’ הפצועים, אך הקבוצה של גאשפר פוטוצ’ניק לא הצליחה לנצל זאת בשביל להשיג את הכרטיס לשמונה האחרונות. אור לאומי סיים עם 18 נקודות, ג’יימס רובינסון הוסיף 15 והילטון ארמסטרונג קלע 14. היום (רביעי) תתארח הקבוצה אצל נס ציונה.

"ההפסד לאילת היה קשה", הודה עוזר המאמן אלון שטיין. "רצינו לעלות שלב, שיחקנו בבית וזה היה אמור לתת לנו יתרון מסוים. לצערי שיחקנו לא טוב, לא הצלחנו למצוא את הקצב הנכון ודברים לא הלכו לכיוון שלנו. איבודי הכדור, שהיו המפתח שלנו במשחק, חזרו על עצמם וזה הרג אותנו. מגיעות מחמאות לאילת שהצליחו להגיע למקומות שהם רצו ואנחנו לא הצלחנו להגיע למקומות שאנחנו רצינו".

על פתיחת העונה המאכזבת של הקבוצה אמר שטיין: "ברור שציפינו ליותר וגם היינו צריכים להיות עם יותר נקודות. היו שלושה משחקים – נגד הפועל אילת בחוץ, מכבי אשדוד בבית והפועל חולון בחוץ, שבהם הובלנו כבר לפחות ב-15 נקודות הפרש והפסדנו בגלל רבע אחרון לא טוב. היינו ראויים וצריכים להיות לפחות עם עוד שני ניצחונות ובגלל זה אנחנו מאוכזבים".

למרות התוצאות הלא מספקות, במועדון לא שוקלים כרגע לעשות שינויים בסגל השחקנים, ובונים בעיקר על חזרתו לכושר של המתאזרח גייב לוין. "כרגע אנחנו לא חושבים על שינויים ורוצים לתת יציבות לסגל", אמר עוזר המאמן. "הפציעה של לוין בתחילת העונה הפריעה לנו ועכשיו רואים את ההשפעה שלו על הקבוצה. אנחנו משחקים טוב יותר מאז שהוא חזר ואני מקווה שמפה רק נדע ללכת קדימה".

ביום חמישי הבא תתארח הקבוצה בארנה אצל הפועל ירושלים. "כל הליגה צפופה", אמר שטיין. "פרט למכבי תל אביב, הפועל ירושלים, הפועל חולון והפועל אילת, אף קבוצה לא בטוחה בפלייאוף והליגה עוד מאוד ארוכה. היו שינויים בסגלים וקבוצות יכולות להיכנס לרצף של ניצחונות, מה שאנחנו גם צריכים לנסות לייצר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר