פרדי דוד. צילום: זאב שטרן
פרדי דוד. צילום: זאב שטרן

שחקני נוער של מכבי הרצליה הגישו תלונה על איומים נגד פרדי דוד ונגד אביו של שחקן בהפועל פתח תקוה

התלונות הוגשו לאחר משחק סוער בין שתי הקבוצות. דוד: "השחקן שהורחק עמד מאחורי השער והתסיס את האווירה. ביקשתי ממנו בצורה יפה לצאת". "דוד חימם את האווירה והתבטא כלפי שחקן ממכבי הרצליה בצורה בזויה", טענה מנהלת מחלקת הנוער של הרצליה, קרן סלם

פורסם בתאריך: 1.1.19 17:23

משחק הליגה הלאומית לנוער שנערך בשבת האחרונה בסירקין בין הפועל פתח תקוה למכבי הרצליה גלש הרבה מעבר לכר הדשא. המשחק הסתיים בתוצאה 1:1 והיה חם מאוד, לא מעט בגלל ביזבוזי הזמן של שחקני הרצליה ועבירות קשות שביצעו על שחקני הפועל במחצית השנייה. אלא שהיצרים לא נרגעו עם שריקת הסיום, כאשר בעקבות אירועי המשחק הוגשה אתמול (שני) תלונה במשטרה נגד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל פתח תקוה, פרדי דוד, שתושאל היום במשטרה בנושא וכנגד רובי אושר, אביו של שחקן הפועל אופק אושר.

אחרי מחצית ראשונה ללא אירועים מיוחדים, בדקה ה-53 עלתה הפועל ליתרון משער של מתן גושה, אך ארבע דקות מאוחר יותר ספגה את שער השיוויון מפנדל שכבש אביב סלם, בנה של מנהלת מחלקת הנוער של הרצליה ומנהלת מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה בעבר, קרן סלם. החל מרגע זה התחמם המשחק, כאשר בדקה ה-66 ספג מחמוד באדיר האורח כרטיס צהוב שני. במקום לעזוב את כר הדשא, באדיר נותר סמוך לקו החוץ והתעמת בעקבות כך עם פרדי דוד, ששהה ליד הספסל.

אופק אושר על הדשא בשבת אחרי תיקול של שחקן הרצליה

אופק אושר על הדשא בשבת אחרי תיקול של שחקן הרצליה

פרדי דוד מסר בתגובה לאירוע: "השחקן של הרצליה הורחק, עמד מאחורי השער והתחיל לקלל ולהתסיס את האווירה. ניגשו אליו אנשים של הפועל פתח תקוה וניסו להוציא אותו ללא הצלחה. ניגשתי אליו כי ראיתי שעלולה להיות תגרה וביקשתי ממנו בצורה יפה לצאת החוצה. כשהוא סירב אמרתי לו שיש במקום מאבטחים שיוציאו אותו בכוח וביקשתי שיכבד אותי וייצא. הוא יצא החוצה והכל בסדר. אני בתביעה משפטית מול הרצליה וכנראה הם ביקשו ממנו להתלונן ולהגיד שאיימתי עליו. אני לא נכנס לפוליטיקות שלהם ומצער אותי שאנשי מכבי הרצליה מנסים לפגוע בשמי הטוב".

"דוד חימם את האווירה והתבטא כלפי שחקן ממכבי הרצליה בצורה בזויה", אמרה קרן סלם. "נאמרו מפיו מילים שאין צורך לעלות על הכתב ושהאוזן לא הייתה מסוגלת לסבול. אני כבעלת תפקיד במכבי הרצליה, לא יכולה להתעלם מהתנהגות כזו של איש שאמור להיות מחנך ולהוות דוגמא לדור הצעיר של המועדון. אם יש לאותו אדם משקעים מהעבר לגבי מועדון מכבי הרצליה, הייתי מצפה שיפתור את הדברים בדרך אחרת ולא בבוטות כלפי שחקני המועדון. על שאר אנשי הצוות, אין לי מילה אחת רעה לומר קיבלו אותנו מאוד יפה".

רובי אושר הגיב לדברים: "אני לא איימתי ולא קיללתי אף אחד. בסיום המשחק הגיע שחקן של הרצליה, עשה תנועות מגונות לקהל והלהיט את האווירה. לא דיברתי איתו ולא פניתי אליו. אני לא יודע איך הם הגיעו לזה שאיימתי עליו. אני אאיים על ילד 18? יש לי ארבעה ילדים בבית, זה מופרך. אותי אף אחד לא זימן לחקירה ואם המשטרה הייתה מוצאת שיש משהו בתלונה אז היו הופכים את העולם בשביל להביא אותי. מבחינתי הכל היסטוריה. בכל מקרה, אני חושב ששחקני נוער שאומרים אחד לשני 'תשברו אותו', 'תהרגו אותו' ודברים בסגנון הזה זה חמור ולא ככה אנחנו מחנכים את הילדים שלנו".

ממשטרת ישראל נמסר כי הוגשה תלונה ונסיבות האירוע נבדקות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר