אריאל שיימן. צילום: עזרא לוי
אריאל שיימן. צילום: עזרא לוי

מכבי הרצליה מדרדרת בליגה א' ושיימן מסרב לענות על שאלות

הצהובים רושמים כבר שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון, וירדו לחלק התחתון של הליגה השלישית. הבעלים לא התייחס עניינית למרבית השאלות שהופנו אליו. בצד השני של הכביש ובאווירה שונה לגמרי, הפועל הרצליה עשתה שינויים רבים בסגל וטיפסה למקום השלישי בטבלה

פורסם בתאריך: 9.1.19 14:04

אין ספק שהסיפור הספורטיבי העגום בעיר בשנים האחרונות הוא זה של מכבי הרצליה. המועדון הוותיק, שהיה חבר בדרך קבע בשתי הליגות הראשונות, ירד בעונה שעברה לליגה א’ והעונה, שרבים ציפו כי תהיה עונת החזרה של הצהובים ללאומית, מתבררת כרעה אפילו יותר מקודמתה. ביום שישי שעבר ספגה הקבוצה הפסד 2:1 במשחק חוץ מול מכבי קביליו יפו (דור הלוי צימק בפנדל), שהיה המשחק השישי ברציפות של הקבוצה ללא ניצחון.

בעקבות ההפסד הידרדרה מכבי הרצליה למקום התשיעי בטבלה, מרחק שמונה נקודות בלבד מהקו האדום. הקבוצה, שבעבר הייתה גאוות העיר, עם לא מעט אוהדים שליוו אותה, כמעט ולא מושכת כיום קהל למשחקיה, כאשר ברשות החברתיות האוהדים המעטים שעוד מגיעים מתלוננים על כך שהם נדרשים לשלם עבור כרטיס למשחק בליגה א'.

למרות שפנינו השבוע באופן מסודר לאריאל שיימן, הבעלים סירב להתייחס באופן ענייני למרבית השאלות שהופנו אליו. על השאלה מדוע הוא לא מספק הסברים על מצב המועדון, שמתוקצב גם על ידי התושבים, ענה שיימן: "ההקצבה היא 400 אלף שקלים מתוך תקציב של 3.4 מיליון. חשבתי לדבר איתך אך התנהגותך לא מתאימה לי ותכתוב מה שאתה רוצה. זאת קבוצה פרטית שהבעלים שם את רוב הכסף, וזה המועדון היחיד שלא חייב כסף לאף גורם ומשלם את כל ההיטלים". על השאלות הנוגעות למצב המועדון, סכום השקעתו הכספית של הבעלים מתוך התקציב והטענות של האוהדים בנוגע לגביית תשלום עבור כניסה לשחקנים, בחר שיימן שלא להשיב. ביום שישי הבא תנסה הרצליה להתאושש, כשתתארח אצל מוליכת הטבלה והקבוצה שהגיעה לשמינית גמר גביע המדינה, מ.ס כפר קאסם.

אצל היריבה העירונית, הפועל, העסק נראה הרבה יותר טוב. הקבוצה של מומו ניסטל השלימה רצף משלה של שישה משחקים, אך אצל האדומים מדובר ברצף משחקים ללא הפסד, כולל 1:2 ביום שישי שעבר על הפועל רובי שפירא חיפה (אלירן שמש כבש צמד). בעקבות הניצחון טיפסו האדומים למקום השלישי בטבלה עם 23 נקודות, מרחק שש נקודות מהמוליכה הפועל אום אל פאחם. בשבועות האחרונים ביצע מומו ניסטל שינויים רבים בסגל, כאשר עזבו את הקבוצה עומרי פרל, ניזאר אבו קטיפאן, אופיר דר, ירדן וולף והשוער עומרי אלון. כמו כן, הצטרפו בן יוספי (הפועל חדרה), אסמארה אבאיינק (הפועל כפר שלם) ואושר טפירו (חזר לקבוצה מבקה אל גרבייה).

"אני לא יכול להגיד שאני אופטימי", הפתיע המאמן מומו ניסטל. "יש לנו הרבה פצועים בסגל ולא הגיע עדיין רכש נוצץ. כרגע גם אין משהו על הכוונת. המיקום שלנו בסדר, אבל אם הסגל לא יהיה גדול ורחב אז יהיה לנו קשה ללכת עד הסוף. יהיה לנו קשה אם לא נביא חיזוק, יש קבוצות טובות בליגה". ביום שישי הבא תארח הקבוצה את הפועל כפר כנא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר