עופר ברקוביץ'. צילום: שרון בוקוב
עופר ברקוביץ'. צילום: שרון בוקוב

זעזוע בבני הרצליה: עופר ברקוביץ' מונה במקומו של גאשפר פוטוצ'ניק

המאמן הסלובני מסיים את תפקידו אחרי חמישה חודשים וחמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות. מאמן נס ציונה לשעבר יחליפו. "לי ולהנהלה היו השקפות שונות במספר נושאים ובהתאם לנסיבות החלטנו שהאפשרות הכי נכונה כרגע היא להיפרד", אמר פוטוצ'ניק

פורסם בתאריך: 15.1.19 17:32

אחרי רצף חמשת ההפסדים הרצופים שלה בכל המסגרות, בני הרצליה הודיע על זעזוע. המאמן גאשפר פוטוצ'ניק סיים את תפקידו במועדון היום (שלישי) אחרי שלטענת המועדון הצדדים הגיעו להחלטה משותפת על פרידה. במקומו מונה לתפקיד עופר ברקוביץ'. המאמן הסלובני ביקש לערוך שינויים בסגל הקבוצה, אך קיבל תשובה שלילית מהנהלת המועדון, שהובילה כאמור להחלטה על עזיבתו. תחת פוטוצ'ניק, שעוזב אחרי חמישה חודשים בלבד בתפקיד, הגיעה הרצליה למאזן רע של 10:4, כולל התבוסה 93:74 למכבי אשדוד ביום ראשון.

ביום שלישי נקבע לקבוצה אימון בוקר, שלא התקיים בסופו של דבר בעקבות הזעזוע שהתבצע מספר שעות לאחר מכן. "במועדון רוצים להודות לפוטוצ'ניק על עבודתו ולאחל לו הצלחה בהמשך הדרך", נמסר בהודעת המועדון. פוטוצ'ניק עצמו אמר לאחר העזיבה: "אחרי כמה הפסדים רצופים של הקבוצה, ואחרי מספר משחקים הרמה שלנו לא הייתה כפי שאני וכולם ציפינו, ישבנו אני וההנהלה בניסיון למצוא את הפתרון הטוב ביותר למצב. היו לנו השקפות שונות במספר נושאים ובהתאם לנסיבות החלטנו שהאפשרות הכי נכונה כרגע היא להיפרד".

"לכל אורך הדרך ניסיתי להיות מקצוען במידת האפשר, בכל פגישה, אימון ומשחק", המשיך מאמן הרצליה לשעבר. "ניסיתי לתת את המיטב ואת כל האנרגיה שלי לטובת הצלחת המועדון. אני רוצה להודות לאיגוד הכדורגל, שופטים, עיתונאים, שעם כולם היו לי יחסים טובים. תודה ענקית מגיעה לכל האוהדים שהיו איתנו ברגעים הטובים והרעים. במיוחד אני רוצה להודות לכל צוות האימון ולכל האנשים סביב המועדון שעזרו לי בתקופה כאן. לסיום אני רוצה להודות לכל השחקנים שלנו. למרות שלא הגענו למקומות שציפו מאיתנו, אבל פגשתי כאן המון חברים ואנשים טובים. יהיו לי זכרונות מאוד מיוחדים מכם. אני מאחל את כל ההצלחה להרצליה בהמשך".

מי שמונה, כאמור, במקומו של פוטצ'ניק הוא עופר ברקוביץ' בן ה-53. המאמן, ששימש כעוזר מאמן בהרצליה בעונת 94/5, אימן בעברו את עירוני רמת גן, אליצור חולון, מכבי חיפה, גבעת שמואל, מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד ונס ציונה, אותה אימן בחצי השני של עונת 2015/16 וירד איתה בליגה הלאומית. מאז עבד ברקוביץ' במחלקת הנוער של המועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר