בני הרצליה בכדוריד. צילום באדיבות איגוד הכדוריד
בני הרצליה בכדוריד. צילום באדיבות איגוד הכדוריד

אופטימיות בבני הרצליה בכדוריד: "אם אנחנו מגיעים כמו שצריך אף אחד לא יכול לעצור אותנו"

הקבוצה של שלמה הופמן פתחה את הסיבוב השני בתיקו ביתי מול רחובות, אך גיל יעקב בטוח שהקבוצה שלו עוד יכולה להגיע למקומות רחוקים העונה: "אני חושב שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

פורסם בתאריך: 23.1.19 13:53

אחרי חודש וחצי של פגרה, שבאה עם סיום הסיבוב הראשון, קיוו בקבוצת הכדוריד של בני הרצליה לחזור עם ניצחון ביתי מול עירוני רחובות. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד. הקבוצה של שלמה הופמן סיימה ב-28:28 מאכזב (השלישי שלה העונה, הכי הרבה בליגה), שהעלה אותה למקום החמישי בטבלה. למרות שבמועדון קיוו לנצח את הקבוצה לה יש גם כן 13 נקודות, בהרצליה יכולים לברך על נקודה, שכן היו כבר בפיגור של חמישה שערים במהלך המשחק. "התוצאה הוגנת עבור שתי הקבוצות", הודה בסיום הופמן. "חזרנו מפיגור של חמישה שערים, הובלנו וזה היה צריך להספיק כדי לנצח את המשחק. לפחות היום משחק ההגנה שלנו היה הרבה יותר טוב ממה שהיה עד היום".

מי שפתח מבחינתו את העונה בשבוע שעבר הוא השוער גיל יעקב, שחזר אחרי פציעה ארוכה. "שיחקנו נגד קבוצה שאנחנו פייבוריטים מולה, לכן מבחינתי תיקו זו תוצאה לא טובה", הודה יעקב. "כשאני מסתכל על איך שהמשחק התגלגל אז תיקו בהחלט מספק עבורנו, כי צריך להודות שלא הגיע לנו לנצח. היינו פחות טובים במשחק הזה, עשינו כמות ענקית של טעויות, איבדנו כדורים ולא שיחקנו כקבוצה אלא כבודדים".

המשחק מול רחובות היה כאמור הראשון בסיבוב השני, כאשר בסיומו שמונה הראשונות יגיעו לפלייאוף העליון וישחקו בסדרות. "אני חושב שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה כשאנחנו ביחד באמת", אמר יעקב. "מבחינת חומר שחקנים אנחנו לא נופלים מאף קבוצה בליגה. הליגה די משוגעת העונה, שתי קבוצות ברחו בפסגה וכל השאר מנצחות אחת את השנייה".

היום (שישי, 14:45, אשדוד) תתארח הרצליה אצל השנייה בטבלה מכבי אשדוד, לה מאזן ממצוין של 11 ניצחונות לעומת הפסד בודד. שלושה ימים לאחר מכן (שני, 20:30, הרצליה) תארח הקבוצה את מ.כ חולון הלפני האחרונה. "יש לנו שלושה משחקים תוך שבוע, ואני אשמח לקחת מהם את כל שש הנקודות", מכוון גבוה השוער. "שלושה ניצחונות ייתנו לנו דחיפה רצינית להמשך. אולי בסדרה יכול להיות לנו קשה מול אשדוד, כי יש לנו קבוצה יחסית מבוגרת, אבל אני חושב שבמשחק נתון, ואם אנחנו מגיעים כמו שצריך, אף אחד לא יכול לעצור אותנו ואני חושב שכולם יודעים את זה. הסיבוב הראשון שלנו לא היה כל כך טוב, אבל אנחנו קבוצה טובה, בדומה לעונה שעברה, ומה שיידבר בסופו של דבר זו האנרגיה והמוטיביציה האישית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר