עידן בראון. צילום: זאב שטרן
עידן בראון. צילום: זאב שטרן

בראון: "מכבי הרצליה חייבת לעלות לכל היותר בעונה הבאה ללאומית"

הצהובים קטעו רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, והמאמן עידן בראון חושב קדימה: "זה מועדון שהוא בכלל לא בסטנדרט של ליגה א'". בשבת תפגוש הפועל הרצליה לקרב צמרת את הפועל אום אל פאחם

פורסם בתאריך: 30.1.19 14:43

במשך חודשיים וחצי לא הרגישו במכבי הרצליה את טעם הניצחון, עד שהגיעה הקבוצה החלשה בליגה א’ דרום, בית”ר כפר סבא, אותה הצהובים לא התקשו לנצח עם 0:2, ששיחרר הרבה לחץ בקבוצה של עידן בראון. נור ביסאן ורון אלקובי כבשו להרצליה וסידרו לה ניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים רצופים. אחרי 17 מחזורים מדורגת הרצליה במקום התשיעי עם 22 נקודות, מרחק תשע נקודות מהמקום החמישי, שמוביל לפלייאוף.

"אנחנו בתקופה טובה, גם כשהפסדנו במחזור הקודם בכפר קאסם שיחקנו מצוין ולצערי לא השכלנו לנצח", אמר המאמן עידן בראון. "ידעתי שאם נמשיך במגמה הזאת אנחנו ננצח בכפר סבא. עשינו משחק מצוין ורק חבל לי שלא הצלחנו לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה יותר. הגענו אחרי רצף של תוצאות לא טובות והיה הרבה לחץ שהשתחרר, אני מקווה שזה באמת תהיה התחלה של דרך חדשה".

בשבועות האחרונים, עם סגירת חלון ההעברות של ליגה א', התחזקה הקבוצה במספר שחקנים בהם החלוץ דור מוסקוביץ’, שבראון מכיר מהתקופה המשותפת בקבוצת הנוער של הפועל פתח תקוה, הקשר אמיר לביא והחלוץ גיל חדד. "עשינו חיזוקים אבל לא השתוללנו", אומר בראון. "יש לנו גם את יוסי שבחון שנכנס לכושר ובסיבוב הזה אנחנו אמורים להיות הרבה יותר טובים. כרגע, אין מה להגיד, אנחנו מדשדשים, אבל אני מאמין שאם ניצור מומנטום של 4-5 משחקים טובים נוכל לחשוב על מקומות גבוהים יותר".

כשעוסקים היום במכבי הרצליה אי אפשר להתעלם מהניתוק הגדול שהלך ונוצר בין האוהדים למועדון, כאשר רק מספר מועט מאוד של אוהדים עוד מגיע לצפות בקבוצה. "כמובן שגם הקהל היה רוצה לראות הצלחות ובטח לא שהקבוצה שלו תהיה במרכז הטבלה בליגה השלישית, אז אני יכול להבין אותם. בסופו של דבר אני חושב שבמועדון מבינים שליגה א' היא לא טיול. להגיד לך שקיבלתי קבוצה לעלייה? רחוק מזה, הייתה פה קבוצה לא מספיק טובה ואני חושב שגם אריאל שיימן ושלומי קניאס הבינו את זה מהר מאוד. בסופו של דבר אנחנו צריכים להאבק עם מה שיש וניסינו בחלון ההעברות להשתדרג במה שאפשר. להתמודד עם הכסף הגדול של כפר קאסם ואדומים אשדוד אנחנו לא יכולים".

למרות העונה הלא טובה מבחינה מקצועית, בראון מסמן מטרות גבוהות להרצליה בעתיד: "מכבי הרצליה זה מועדון מדהים, מבחינת תנאי עבודה מדובר ברמה של ליגה לאומית ומעלה. אני חושב שמכבי הרצליה חייבת לעלות לכל היותר בעונה הבאה לליגה הלאומית, זה מועדון שהוא בכלל לא בסטנדרט של ליגה א'".

בשיש (13:30, רחובות) תתארח הקבוצה אצל מכבי שעריים מהמקום השלישי בטבלה. "מדובר בקבוצה ביתית חזקה מאוד, עם משחק התקפה והגנה טובים", התכונן בראון. "אנחנו נוסעים בשביל לנצח, זה ברור".
בצד השני של הכביש, סיימה הפועל הרצליה ב-1:1 מול הפועל מגדל העמק, ומדורגת במקום השלישי במחוז הצפוני עם 27 נקודות. בשבת (20:00, הרצליה) תארח הקבוצה לקרב צמרת לוהט את המוליכה הפועל אום אל פאחם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר