מרים חנון. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל
מרים חנון. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

דרבי השרון של בנות הרצליה. מרים חנון: "היה הכי משמח שיש"

הקבוצה של קורי קאר ניצחה את מכבי רעננה אחרי הארכה והשתחלה לבית העליון, מרים חנון כבר חושבת על הפיינל פור וזכייה בגביע

פורסם בתאריך: 14.2.19 10:57

קבוצת הנשים של בנות הרצליה רשמה ביום שני האחרון הישג נהדר, כשהצליחה להבטיח את מקומה בבית העליון של ליגת העל בכדורסל נשים, אחרי עונה הפכפכה ולא פשוטה. השחקניות של קורי קאר ניצחו 75:79 את מכבי רעננה (לאחר הארכה) בדרבי שרוני, שהותיר את השחקניות של עדני דגן מחוץ לשישייה הראשונה, ולמעשה סיים עבורן את העונה. רמת המשחק לא התעלתה, אך קריסטל ברדפורד אחת, עם שורה סטטיסטית מפלצתית של 34 נקודות, 26 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 6 חסימות, ו-4 חטיפות, הספיקה כדי למקם את ההרצלייניות במקום השישי בסיום הליגה הסדירה.

"היה הכי משמח שיש", הודתה מרים חנון, שקלעה חמש נקודות במשחק. "להגיע למקומות 1-6 הייתה המטרה שלנו מתחילת העונה ואמרנו לעצמנו שאין מצב שאנחנו מפספסות את ההזדמנות הזאת. ידענו שניצחנו את רעננה בסיבוב הראשון, לכן היינו בטוחות שאנחנו יכולות לעשות את זה. לא אשקר, זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, מזל שהיה לנו את קריסטל ברדפורד שהגיעה בכושר שיא. גם לי היה משחק חלש, אבל הכי חשוב שניצחנו והאווירה מדהימה".

לבנות הרצליה יש עוד הרבה על מה לשחק העונה. למרות שהקבוצות "סוחבות" את המאזן שלהן גם לפלייאוף, דבר שיקשה על הרצליה לתפוס מקום באחד מארבעת המקומות הראשונים בתום חמשת משחקי הבית העליון, הקבוצה של קאר תוגרל בקרוב במסגרת חצי גמר גביע המדינה ותנסה להשיג העונה את התואר.

"אנחנו חושבים קדימה ורוצות אליפות וגביע", הכריזה חנון. "אנחנו בחצי גמר הגביע ומרגישות שאנחנו יכולות לעשות את זה. עכשיו אנחנו רוצים להגיע לארבעת המקומות הראשונית ואנחנו לא נוותר על זה. ההפרשים בין הקבוצות יחייבו אותנו לנצח למעשה את כל חמשת המשחקים, אבל גם בליגה וגם בגביע אני מרגישה שאנחנו יכולות לעשות את זה".
למרות האכזבה המקצועית, דגן, מבחינתו, מקווה להמשיך ברעננה גם בעונה הבאה: "אני מתעסק בדברים שתלויים בי וזה לא דבר שתלוי בי. מבחינתי הייתי שמח להמשיך, מאוד אהבתי את המקום, את המועדון ואת האווירה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר