ברק לביא. צילום: עזרא לוי
ברק לביא. צילום: עזרא לוי

הניצחון הגבוה בתולדות מכבי הרצליה: "אנחנו מנסים להציל את העונה"

הצהובים רשמו בשישי את ניצחון הליגה הגבוה בהיסטוריה של המועדון, והקפטן ברק לביא בטוח: "נגיע לפלייאוף". על מיעוט הקהל אמר הבלם: "העובדה שהאוהדים לא מגיעים כואבת לי מאוד"

פורסם בתאריך: 4.3.19 13:55

בעיצומה של עונה קשה ושנים רעות שעוברות על המועדון, לפחות בסוף השבוע הזה היו יכולים אנשי מכבי הרצליה קצת להרגיש נחת. זה התחיל ביום שישי עם התבוסה המרשימה 0:6 על הפועל כפר שלם, ונמשך עם תוצאה דומה של קבוצת הנוער בשבת על גדנ"ע תל אביב.

בשישי פתח נור ביסאן את החגיגה ואליו הצטרפו עוד חמישה כובשים שונים: רונן אלקובי, ברק לביא, דור מוסקוביץ', אסף לוי ובנימין טרידובסקי. על פי המידע שבידנו, מדובר בניצחון הליגה הגבוה ביותר של מכבי הרצליה בהיסטוריה. למרות זאת, בשנות השישים רשמה הקבוצה ניצחון 0:22 על הפועל זרנוגה (תודה לאוהד הוותיק ומאמן בני לוד, ערן קוליק, על המידע) במסגרת גביע המדינה.

"הרגשנו טוב, אין ספק שאנחנו בתקופה טובה מאוד", אמר הקפטן וכובש השער השלישי במשחק, ברק לביא. "אנחנו מציגים כדורגל טוב, דבר שלא ראינו מתחילת העונה. בתקופה האחרונה אנחנו משחקים כדורגל חיובי, מבקיעים שערים, מגיעים למצבים. חבל מאוד שנזכרנו יחסית מאוחר ולא פתחנו ככה, אבל אנחנו מנסים להציל את העונה".

את השינוי, ללא ספק, ניתן לזקוף לזכותו של המאמן עידן בראון, תחתיו רשמה הקבוצה ארבעה ניצחונות ותיקו בששת המשחקים האחרונים. אל בראון הצטרף לאחרונה מאמן הכושר של נבחרות ישראל, חזי נחשוני. "עידן מאמן מצוין שעושה עבודה טובה", החמיא לביא למאמנו. "האימונים חזקים, ברמה של ליגת לאומית ומעלה, ממש לא ברמה של ליגה א'. בנוסף הגיעו בחודשים האחרונים מספר שחקנים ששדרגו אותנו".

הרצף הטוב של הרצליה, הגיע כאמור אחרי פתיחת עונה מזעזעת, בטח יחסית לקבוצה שציפו ממנה לחזור מיידית לליגה הלאומית. אחרי 22 מחזורים מדורגים הצהובים במקום השישי בטבלה עם 32 נקודות, 2 נקודות פחות ממכבי קביליו יפו שמדורגת במקום החמישי, שמקנה מקום בפלייאוף על העלייה לליגה הלאומית. הפער מהמקום הראשון, שם נמצאת מ.ס כפר קאסם, לא ניתן לגישור ועומד על 19 נקודות.

"זו שנה ראשונה שלו בליגה א', אנחנו עוד לא מכירים את הליגה הזאת, לא מכירים את הקבוצות והמגרשים, לא יודעים מי נגד מי", ניסה לביא להסביר את פתיחת העונה של הקבוצה. "גם בשבילי וגם עבור ההנהלה שלנו הכל חדש, לא ידענו איך להתכונן. למרות זאת, אני בטוח שנגיע לפלייאוף. אני מאמין בזה. אנחנו מסתכלים על עצמנו ויודעים שאם נמשיך לשחק בצורה הזאת ונשיג תוצאות טובות, אנחנו נעבור את מי שמעלינו".

דמות משמעותית במפנה של הקבוצה העונה הוא הקשר הוותיק יוסי שבחון, שכבר הודיע על פרישה בקיץ אך חזר לפעילות בחודשים האחרונים. "יוסי פשוט נכס", מכריז לביא. "לדעתי הוא יכול להיות אחד השחקנים הטובים בליגה הלאומית ואולי אפילו בליגת העל, אני לא חושב שאני מגזים. למרות שהוא בן 36 יוסי נמצא בכושר מצוין, כמו בן 20 והוא משדרג אותנו בצורה רצינית".

אחת הנקודות הכואבות במכבי הרצליה של השנים האחרונות היא העדר הקהל והניתוק הגדול שהאוהדים מרגישים מהמועדון, בעיקר בעקבות החיכוכים עם הבעלים אריאל שיימן. "יש לנו קהל מצומצם אבל איכותי", אומר לביא. "זה שהוא לא מגיע למשחקים כואב לי מאוד באופן אישי ואין ספק שיש לזה חלק בכישלון של הקבוצה. קבוצה שהקהל שלה לא תומך בה, אין סיכוי שתגיע להישגים. הקהל שלנו מאוד חסר, אלה אנשים טובים שאכפת להם מהמועדון ורוצים בהצלחתו. אני יודע שיש בעיות עם ההנהלה ואני גם יודע שהם מאוכזבים מאוד מהקבוצה ובצדק, הקבוצה ירדה לליגה א'. אני מבקש מהם שיחזרו לעודד ולתמוך בנו. אנחנו צריכים אותם איתנו, הם הגב שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורן

    אתם טועים ומטעים, זה לא הניצחון הגבוה ביותר של מכבי הרצליה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר