ג'ף אדריאן. צילום: לילך וייס, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל
ג'ף אדריאן. צילום: לילך וייס, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל

אחרי כמעט 100 ימים, בני הרצליה סוף סוף ניצחה: "הלחץ עדיין קיים"

מחודש דצמבר לא רשמו ההרצליינים ניצחון, עד שהגיע ה-81:95 בגלבוע שקטע את רצף ההפסדים והעלה סוף סוף חיוך אצל אנשי המועדון. “עשינו ניצחון יפה וחשוב, אבל נורות האזהרה והלחץ עדיין קיימים”, אמר אריק שיבק

פורסם בתאריך: 27.3.19 14:14

כמעט 100 ימים עברו מאז הניצחון האחרון של בני הרצליה, עד יום שני, אז הקבוצה רשמה סוף סוף ניצחון, אחרי 12 הפסדים רצופים, עם 81:95 חשוב על הפועל גלבוע/גליל. זה היה גם ניצחונו הראשון של אריק שיבק בקדנציה המחודשת שלו במועדון. למרות הניצחון נותרה הרצליה במקום האחרון בטבלה, אל צימקה את הפער מעירוני נהריה למשחק אחד בלבד.

ג'רום דייסון הציג את משחקו הטוב ביותר בקבוצה עם 25 נקודות, ג'יימס רובינסון הוסיף 23 משלו וג'ף אדריאן השלים דאבל דאבל. "עשינו ניצחון יפה וחשוב, אבל נורות האזהרה והלחץ עדיין קיימים ואנחנו ממשיכים הלאה", אמר שיבק, שמשתדל לא להסתנוור מהניצחון. "ברור שאם חס וחלילה לא היינו מנצחים מצבנו היה פחות טוב. מקבוצה שבדרך כלל קלעה 5-6 שלשות במשחק, פתאום קולעת 12 שלשות ב-40 אחוז קליעה, 80 אחוזי קליעה מהעונשין, 8 איבודי כדור בלבד ו-16 אסיסטים, אלה מספרים של קבוצה שמנצחת. כשאני באתי לקבוצה היא הייתה במצב של מעל 20 איבודי כדור ואולי 10 אסיסטים. המספרים שהשגנו מול גלבוע הם טובים מאוד וננסה להגיע אליהם גם בהמשך".

הרצליה נאלצת להסתדר עם בעיות בקו הקדמי, כאשר שני הגבוהים הישראלים שלה, גייב לוין ודיאור פישר, פצועים. בעוד שלוין כבר חזר לארצות הברית לצורך ניתוח לאחר פגיעה באגודל, טרם ברור מתי פישר יוכל לשוב לפעילות. "בנושא של פציעות צריך גם מזל", אומר המאמן. "יש לנו שתי פציעות בקבוצה ולצערי הן על אותה עמדה. אנחנו בלי גבוה ישראלי ועם חוק רוסי, וזה מה ששיבש לנו את המהלכים. אני שמח שמול גלבוע ידענו להתעשת".

ביום שני (20:15) תנסה הרצליה לרשום ניצחון שני ברציפות כשתתארח אצל נס ציונה, לה הפסידה כבר פעמיים העונה. ביום ראשון שעבר נפגשו שתי הקבוצות באולם היובל, אז זה נגמר בתבוסה שהנחילו הכתומים לשחקניו של שיבק, 81:62. "ניקח את הדברים הלא טובים שעשינו משחקי האחרון נגד נס ציונה וננסה לתקן", מתכונן שיבק. "אני מניח שאנחנו נשנה דברים הגנתית התקפית ו’הרכבית’. נשתדל לעשות את הדברים טוב יותר ממה שעשינו בבית, כי המשחק נגדם בשבוע שעבר היה הגרוע ביותר מאז שהגעתי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר