שחקני מכבי הרצליה. צילום באדיבות מכבי הרצליה
שחקני מכבי הרצליה. צילום באדיבות מכבי הרצליה

מכבי הרצליה בקרב על הכרטיס למבחנים: "מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה"

הצהובים הדיחו גם את מכבי שעריים בדו קרב מהנקודה הלבנה, ועלו לגמר המחוזות מול הפועל בקה אל גרבייה (שישי, 15:30, אצטדיון רמת גן), שדילגה מעל הפועל הרצליה עם 2:5 קליל

פורסם בתאריך: 15.5.19 14:28

אמנם העיר הרצליה לא תקבל דרבי בגמר המחוזות של ליגה א', אך מכבי הרצליה עדיין נמצאת חזק בתמונת העלייה לליגה הלאומית, כשמסע הקסם שלה בשבועות האחרונים נמשך עם ניצחון בפנדלים על מכבי שעריים בגמר המחוז הדרומי. אחרי 90 דקות נטולות שערים הקבוצה הלכו להארכה, ותום מדהלה המקומי העלה את שעריים ליתרון 0:1 בדקה ה-100. אלא שמכבי הרצליה לא ויתרה, וגיל חדד המחליף השווה בדקה ה-115 והמשחק הלך לפנדלים. בפעם השנייה ברציפות הצהובים היו עם ידם על העליונה בדו קרב מהנקודה הלבנה, כשניצחו 2:3 בדרך לגמר המחוזות מול הפועל בקה אל גרבייה היום (שישי, 15:30, אצטדיון רמת גן).

"לא רוצה שזה יגמר", מתאר המאמן עידן בראון את התחושות. "תמיד האמנתי והגענו לפלייאוף במטרה לעשות את זה. ניצחנו שתי קבוצות שהיו מועמדות לעלות מהמקום הראשון בליגה, עשינו את זה בשני משחקי חוץ שאף אחד לא האמין שננצח אותם ועשינו את זה בניגוד לציפיות. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף. חלק מההצלחה שלנו עד עכשיו זה בגלל אמונה, קיבלנו את המטרה ועשינו את זה בצניעות וככה אנחנו ממשיכים. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה, אנחנו קבוצה טובה".

בחודשים האחרונים מפגינה הקבוצה של בראון אופי, כשחזרה מספר רב של פעמים מפיגור והצליחה לתקן את פתיחת העונה החלשה שלה תחת המאמן צחי טיאר. "בחודשיים האחרונים חזרנו מפיגור בהרבה מקרים במיוחד במאני טיים", אומר המאמן. "זה קלישאה להגיד ‘ווינרים’, אבל אצלנו זה באמת ככה, אני לא זוכר מקרים כאלה בעבר שקבוצה התעלתה על עצמה בכל כך הרבה רגעים חשובים. זה לא מקרה או מזל, זה משדר משהו, זה אופי ואנחנו יודעים שתמיד אנחנו יכולים לחזור מפיגור ולנצח ולא משנה מה הדקה. השחקנים מגלים די.אנ.איי מיוחד של ווינריות ואני שמח שהצלחנו להנחיל להם את זה, זה משהו שלא היה קיים בסיבוב הראשון לצערי".

בצד השני של הכביש, העסק הלך בצורה הפוכה לחלוטין, והסתיים מהר מאוד. הפועל בקה אל גרבייה הובילה על הפועל הרצליה 0:5 עד הדקה ה-49, וצמד של אלירן שמש לא באמת המתיק את הגלולה בדרך ל-5:2 שסיים עבור הקבוצה של מומו ניסטל את העונה. "יש אכזבה גדולה, במיוחד מהמשחק האחרון", הודה הבעלים אלי חיו חמו (ג'מיל). "הייתה עונה די טובה, היינו קרובים לצמרת וכרגיל אנחנו צריכים לשפר את הסוף. אנחנו תמיד מפספסים את המטרה, בסופו של דבר אנחנו רוצים לעלות ואנחנו לא עושים את זה". במועדון יקיימו בקרוב פגישה עם המאמן מומו ניסטל במטרה להמשיך את ההתקשרות לעונה נוספת.

בקה, שדילגה בקלילות על פני האדומים, תנסה לעשות זאת גם מול הצהובים באצטדיון רמת גן. "לא קל להביא שחקנים כל שבוע לשיא", מתכונן בראון. "נעשה את המקסימום כדי להביא את השחקנים להכנה הפיזית הכי טובה שאפשר, נצטרך לעשות התאמות. אנחנו קבוצה שקשה מאוד להתמודד איתה ובשורה התחתונה אנחנו לא חוששים משום קבוצה. אני מאמין בשחקנים ובצוות שאנחנו יכולים לנצח את המשחק ולעשות את זה. קל לא יהיה".

במועדון החמיאו לקהל הרב שליווה את הקבוצה למשחק החוץ מול שעריים, כ-200 אוהדים. "כל מי שנמצא במכבי הרצליה מרגיש את האווירה הטובה סביב המועדון ואת הקהל שהתקרב שוב לקבוצה", אמר המאמן. "היה מרגש לראות כמות כזאת והם חלק מההצלחה שלנו. הם דוחפים את השחקנים ואנחנו מחזירים להם. רק שימשיכו לבוא".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר