משחק הירידה של בני הרצליה באילת. צילום: יוד צלמים, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל
משחק הירידה של בני הרצליה באילת. צילום: יוד צלמים, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל

אחרי 27 שנים: בני הרצליה ירדה לליגה הלאומית בכדורסל

השחקנים של אריק שיבק הוליכו לכל אורך המשחק הקריטי בעפולה, אך שלשה על הבאזר של יהונתן שולדבראנד שלחה את ההרצליינים לליגת המשנה בסיומה של עונה רעה מאוד

פורסם בתאריך: 16.5.19 21:06

הכי כואב שיש. אחרי 27 שנים בליגה הבכירה, בני הרצליה ירדה הערב (חמישי) לליגה הלאומית, אחרי הפסד 74:73 דרמטי להפועל אילת בחוץ. הקבוצה של אריק שיבק ידעה שהיא חייבת ניצחון בכדי לשמור את עצמה בחיים לקראת מחזור הסיום של העונה, אך כשלה במשימה ובסיומה של עונה כושלת, שכללה את החלפתו של גאשפר פוטוצ'ניק באריק שיבק על הקווים, ההרצליינים נפרדים מהבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי.

אריק שיבק. צילום: ניר קידר

אריק שיבק. צילום: ניר קידר

למרות האכזבה הגדולה, הירידה של הרצליה הייתה רשומה על הקיר כבר תקופה ארוכה, כאשר מאז הניצחון בקרב התחתית מול עירוני נהריה, ששרדה על חשבונה בליגת העל, רשמו שיבק ושחקניו חמישה הפסדים רצופים. המשחק הערב דווקא התחיל בדיוק לפי התכניות של הרצליה. מחצית ראשונה נהדרת של ג'רום דייסון, כולל חמש שלשות, סידרה יתרון 12 מבטיח בהפסקה.

המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי, כאשר האילתים, שמבחינתם לא הייתה חשיבות יתרה למשחק, נגסו אט אט בפער. בהתקפה האחרונה של המשחק, ביתרון שתי נקודות להרצליה, יהונתן שולדבראנד קלע שלשה על הבאזר ושלח את הלבנים לליגת המשנה. קלעו להרצליה: ג'רום דייסון 25 נקודות, אקסבייר רת'אן-מייז 14, אור לאומי ודיאור פישר 12. לאילת: רפי מנקו 21 נקודות.

כעת בהרצליה ייצטרכו לאסוף את השברים לקראת הליגה הלאומית הקשה שמצפה להם בעונה הבאה, בתקווה להחזיר בתוך עונה אחת את המועדון לליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר