קורי קאר. צילום: שרון בוקוב
קורי קאר. צילום: שרון בוקוב

קאר ימשיך בבנות הרצליה, גארדנר ובראון הצטרפו

הקבוצה שסיימה בעונה האחרונה במקום השישי תנסה לעשות את קפיצת המדרגה בעונה הבאה. המאמן חתם לעונה נוספת, כמו גם ליעד אורבך. "השנה אני יותר בטוח ביכולות שלי", אמר קאר

פורסם בתאריך: 28.5.19 18:08

אחרי שסיימו בעונה שעברה במקום השישי בטבלה, בבנות הרצליה ינסו ללכת צעד אחד קדימה בעונה הבאה. המועדון התחיל כבר בשלב מוקדם את ההכנות לקראת עונת 2019/20 כאשר המאמן קורי קאר ימשיך במועדון לעונה נוספת. בהנהלת המועדון היו מרוצים מאוד מתפקודו של קאר בעונה האחרונה ומקווים כי בעונה הבאה יצעיד אותם למקומות גבוהים יותר.

"אני רוצה להודות לבנות הרצליה, להנהלה ולצוות על האמון שנתנו בי להמשיך לאמן את הקבוצה", אמר קאר. "לאחר שבעונה שעברה התוודעתי לכדורסל הנשים ולמדתי ממנו המון, השנה אני יותר בטוח ביכולות שלי לאמן ולהכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר לאתגרים החדשים של העונה הבאה. אני נרגש ומחכה להתחיל לאמן על מנת שאוכל להעניק לאגודה את מיטב היכולות שלי".

גם בכל הנוגע לסגל השחקניות לעונה הבאה הרצליה כבר עשתה צעדים ראשונים, כאשר החתימה שתי זרות לקראת העונה הבאה – רבקה גארדנר ולקסי בראון. גארדנר (29, 1.85), חוזרת לישראל אחרי שכיכבה בעבר בהפועל פתח תקוה, אליצור חולון ומכבי רמת חן. אחרי שנים נהדרות בישראל, עזבה גארדנר ב-2016 לאוסמניה הטורקית, שם קלעה 15.2 נקודות בממוצע למשחקים וקטפה 6.4 ריבאונדים. בנוסף נבחרה לחמישיית העונה ביורוקאפ.

השחקנית השנייה היא לקסי בראון (25, 1.75), בוגרת מכללת דיוק שנבחרה במקום ה-9 בדראפט ה-WNBA ב-2018 ע"י קונטיקט במדיה שיחקה בעונה הקודמת ובעונה האחרונה שיחקה בבמינסוטה לינקס. בעונתה האחרונה במכללות קלעה 19.4 נקודות למשחק עם 4.4 אס' ו 4.4 ריב' בממוצע. בעונה הראשונה שלה באירופה שיחקה בגיור מהונגריה ורשמה ביורוקאפ ממוצעים של 13.8 נק', 2.8 אס' ו-2.9 ריב'.

"תענוג לצרף שחקנית כמו רבקה", אמר המנהל המקצועי, עמית הלמן, על החתמתה של גארדנר. "רבקה מנהיגה בעלת אופי יוצא דופן שמכירה את הליגה הישראלית. הניסיון שלה יעזור לנו מאוד בחדר הלבשה ועל המגרש. עבדנו רבות על מנת לצרף את רבקה הקיץ ואנחנו שמחים שעמדנו במשימה". על החתמתה של בראון הוסיף הלמן: "שמנו לעצמנו למטרה להביא הנה שחקניות בעלות יכולות אשיות גבוהות שגם שומרות מהטובות בעולם. לקסי היא כשרון ענק בשיא ההתפתחות, שחקנית עם יכולת חדירה מעולה שקולעת באחוזים יוצאי דופן ומעל הכל שומרת אדירה".

"אני שמח על הצטרפותה של לקסי לקבוצה", הוסיף קאר. "לקסי היא שחקנית רב גונית שיכולה לשחק בעמדות 1 ו-2. היא בעלת ראיית משחק טובה, בעלת קליעה טובה מאוד ואני אוהב את היכולת שלה לנהל את המשחק". על החתמתה של גארדנר הוסיף קאר: "רבקה היא אישיות ואדם איכותי מאוד, מנהיגה ושחקנית מגוונת שיכולה לעשות דברים רבים במגרש. אנחנו מצפים לבואה ולהצטרפותה לקבוצה". חלק נוסף בפאזל של הרצליה לקראת העונה הבאה הגיע עם החתמתה של ליעד אורבך, שתמשיך לעונה שלישית במועדון, אחרי שנעדרה משלבים גדולים של העונה האחרונה בגלל פציעה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר