מאי דיין. צילום: מנהלת ליגת ווינר סל נשים
מאי דיין. צילום: מנהלת ליגת ווינר סל נשים

מאי דיין ואלה פינצי חתמו בבנות הרצליה

הקבוצה של קורי קאר ממשיכה להתחמש לקראת העונה הקרובה. דיין חוזרת לקבוצה אחרי קדנציות בבני יהודה וברעננה. "רוצים לעזור למאי להגיע לנבחרת", אמר המנהל המקצועי עמית הלמן

פורסם בתאריך: 12.6.19 12:38

בבנות הרצליה ממשיכים לעבוד לקראת העונה הבאה בליגת העל בכדורסל נשים, ואחרי צירופן של רבקה גארנר, ליעד אורבך ולקסי בראון, הודיעה הקבוצה של קורי קאר על שתי החתמות נוספות – מאי דיין ואלה פינצי.

דיין (25, 1.70 מטרים) גדלה במחלקת הנערות של אשדוד והייתה לרכזת מובילה בכל נבחרות ישראל הצעירות. בעונת 2015/16 ו-2016/17 שיחקה בבנות הרצליה. לאחר שעזבה את הרצליה שיחקה דיין בבני יהודה וברעננה ובעונתה האחרונה בקבוצה של עדני דגן רשמה ממוצעים של 8.6 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ב-27 דקות למשחק.

"אנחנו מאושרים שמאי חוזרת אלינו", אמר המנהל המקצועי עמית הלמן. "מאי היא שחקנית שתמיד אהבנו ושמחנו מאוד לראות את הצלחתה והתקדמותה בשנתיים האחרונות תחת הדרכתו של המאמן עדני דגן. מאי רכזת טבעית מהבודדות בכדורסל הישראלי ואנחנו רוצים לעזור לה להגיע לרמות הגבוהות ביותר ולנבחרת ישראל, מקום לו היא ראויה. יחד עם מאי אנחנו בטוחים שנבנה בהרצליה סגל מוכשר ומיוחד".

"אנחנו נרגשים שמאי מצטרפת לבנות הרצליה", הוסיף המאמן קורי קאר. "מאי היא רכזת טבעית עם ניסיון, מנהיגות ואופי שחשובים מאוד למועדון שלנו שמשקיע בקידום שחקניות צעירות. מאי היא קלעית נהדרת ויש לה את היכולת לשחק בכמה עמדות במגרש".

שחקנית נוספת שהצטרפה השבוע להרצליה היא אלה פינצי (22, 1.80 מטרים). פינצי התחילה את דרכה בבית הספר לכדורסל ובמחלקת הנוער של רגבה/נהריה ובכיתה ט' עברה לאקדמיה לכדורסל בעמק יזרעאל שם זכתה בשתי אליפויות ובגביע המדינה עם קבוצת הנערות של עמק יזרעאל. בגיל 18 עברה לשחק בהפועל נהריה בליגה הלאומית שם שיחקה במשך ארבע עונות. "אלה עושה את צעדיה הראשונים בליגת העל ומחפשת לבסס את עצמה בליגה זו", אמר קאר. "לאלה יש לה נתונים שיכולים להוסיף לקבוצה שלנו. אנו שמחים שהיא מצטרפת אלינו ומקווים שנוכל לשפר את הכישורים והיכולות שלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר