יוסי שבחון. צילום: עזרא לוי
יוסי שבחון. צילום: עזרא לוי

יוסי שבחון ימשיך לעונה נוספת במכבי הרצליה

הקשר הוותיק, מהבולטים בקבוצה בחצי העונה האחרונה של העונה שעברה, יישאר בסגל של מומו ניסטל וינסה לעזור לקבוצה להעפיל ללאומית. גם חלוץ הפועל הרצליה, אלירן שמש, חתם

פורסם בתאריך: 17.7.19 14:29

מכבי הרצליה ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הבאה בליגה א’, בתקווה שהפעם תצליח להשלים את המשימה ולחזור לליגה הלאומית. ראשית, רשמה הקבוצה רכש משמעותי כשצירפה מהיריבה העירונית את החלוץ אלירן שמש בן ה-28, ששיחק תחת מומו ניסטל בעונה שעברה אצל האדומים וכבש 14 שערי ליגה ועוד שני שערים בגביע המדינה. לפני שנתיים שיחק במועדון ספורט טירה, במדיה כבש עשרה שערים ובעבר שיחק גם בהפועל חדרה, הפועל מרמורק ומכבי שעריים.

יחד עם שמש, ימשיך במועדון אחד העוגנים החשובים בעונה שעברה והשחקן בעל השם הגדול ביותר בליגה א’ – יוסי שבחון בן ה-37, שסגר במועדון לעונה נוספת. כזכור, לאחר ירידת הליגה של הקבוצה לפני שנתיים הודיע שבחון על פרישה וכבר מונה לעוזר המאמן של צחי טיאר, שפתח את העונה שעברה על הקווים, אך בהחלט החליט לחזור בו מהפרישה והיה אחד מהגורמים העיקריים לכך שהקבוצה הגיעה לגמר הפלייאוף על העלייה ללאומית מול הפועל עכו. את העונה שעברה סיים שבחון עם ארבעה שערים, שניים מהם חשובים בשלב הפלייאוף.

אצל היריבה העירונית הפועל, המאמן בני טבק צירף לאחרונה את מגן הכח עמידר רמת גן בעונה האחרונה, דן פרידריך. פרידריך בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה ובהמשך שיחק בהפועל רמת השרון מהליגה הלאומית. בעונה האחרונה שיחק בהכח עמידר רמת גן מליגה א’. שתי הקבוצות צפויות להתחיל את אימוניהן לקראת סוף החודש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר