נועם אביבי. צילום: ניר קידר
נועם אביבי. צילום: ניר קידר

אחרי שזכה באליפות אירופה, נועם אביבי ינסה להחזיר את הרצליה לליגת העל

הפורוורד שלקח חלק גם בזכייה בשנה שעברה, קיבל הפעם דקות משמעותיות והיה חלק לא מבוטל בהישג של הנבחרת. "ההרגשה נהדרת וההישג באמת מטורף", הוא מספר

פורסם בתאריך: 23.7.19 15:30

אחד השחקנים המובילים בזכיה המדהימה של נבחרת העתודה באליפות אירופה שנערכה בארץ הוא הפוורווד נועם אביבי (20, 2.02 מ'), שהיה שותף גם לאליפות הקודמת, אלא שאז היה שחקן משלים והפעם קיבל דקות משמעותיות בהן הוכיח את יכולתו. באליפות העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות ו-3.2 ריבאונדים, כאשר בגמר תרם שלוש נקודות. אחרי השאלה בהפועל כפר סבא, בעונה הבאה ישוב אביבי לשורות היורדת הטרייה ללאומית, בני הרצליה.

אביבי (משמאל) עם דני אבדיה ויאיר קרביץ. צילום: ניר קידר

אביבי (משמאל) עם דני אבדיה ויאיר קרביץ. צילום: ניר קידר

במדי כפר סבא רשם אשתקד 4.8 נקודות, 4 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים בממוצע למשחק. "ההרגשה נהדרת וההישג באמת מטורף", אמר אביבי. "הרגשתי משמעותי יותר באליפות הזו, קיבלתי את האמונה והביטחון מאריאל (המאמן אריאל בית הלחמי, א"ב) שסמך עלי והלך איתי גם בימים פחות טובים. אני מודה לו על זה ומקווה שהצלחתי להחזיר לו. בעונה החולפת התחשלתי בכפר סבא ואני עם הפנים קדימה".

על העונה הבאה בהרצליה אמר אביבי: "המטרה היא לעלות עם הקבוצה ליגה בתור שחקן מוביל ואני מאוד מקווה שזה יקרה", סיכם. ואם בקבוצה של אלדד אקוניס עסקינן, להישג המרשים של העתודה שותף גם מאמן קבוצת הנוער של המועדון יואב שמיר, שנמנה עם הצוות המקצועי של אריאל בית הלחמי ושימש כעוזר מאמן בצוותא עם שרון אברהמי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר