בסיק תשתש, לוזון וגרינברג. צילום באדיבות איגוד השייט
בסיק תשתש, לוזון וגרינברג. צילום באדיבות איגוד השייט

כבוד להרצליה: בסיק תשתש וגרינברג זכו במדליות באליפות העולם בשייט

שני הגולשים הצעירים מהעיר עלו על הפודיום באליפות העולם עד גיל 19 שנערכה בסט פטרבורג, רוסיה. "התעלות יוצאת דופן של הספורטאים", אמר יו"ר איגוד השייט גילי אמיר

פורסם בתאריך: 11.8.19 10:39

מועדון השייט של בני הרצליה ממשיך להביא הרבה כבוד לעיר ולרשום הישגים מרשימים בתחרויות בינלאומיות. שניים מגולשים העתיד של ישראל, שמתחנכים במועדון מהשרון, רשמו אתמול (שבת) הישגים מרשימים באליפות העולם עד גיל 19 לדגם RSX שנערכה בסנט פטרבורג, רוסיה.

הגולש בן ה-15 בלבד, דניאל בסיק תשתש, סיים במקום השני בתחרות, למרות גילו הצעיר, וקטף את מדליית הכסף. נעמה גרינברג סיימה במקום השלישי במקצה הנשים וקטפה את מדליית הארד. יש לציין כי עבור שניהם מדובר בשנה הראשונהבה הם מתחרים בדגם הזה, מה שעצים עוד יותר את ההישג.

יו"ר איגוד השייט, גילי אמיר, התייחס להישג: "היתה כאן התעלות יוצאת דופן של הספורטאים ועבודה נהדרת של המאמנים. התוצאות משמחות מאוד ומלמדות על העומק האדיר שיש לישראל בענף".

שרת התרבות והספורט מירי רגב הוסיפה: "ברכות לענף השייט עם ההישג הבלתי נתפס באליפות העולם בגלשני רוח עד גיל 19 עם הזכייה בשלוש המדליות ופודיום שהוא כולו ישראלי. שאפו ענק לענף הגלישה שמביא לנו גאווה עצומה בערב ט' באב תוך הפגנת עוצמה מרשימה באליפות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר