משחק הירידה של בני הרצליה באילת. צילום: יוד צלמים, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל
משחק הירידה של בני הרצליה באילת. צילום: יוד צלמים, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל

הושג סיכום עם העירייה, בני הרצליה תתוקצב ב-1.8 מיליון שקלים

אחרי מגעים ארוכים בין אנשי המועדון לעירייה, הגיעו אתמול הצדדים לסיכום, במסגרתו הקבוצה תמשיך לפעול בעונה הקרובה ותנסה לשוב לליגת העל

פורסם בתאריך: 26.8.19 10:54

חדשות טובות לאוהדי בני הרצליה בכדורסל. לאחר חודשים של אי ודאות וקיפאון מוחלט בהכנות של הקבוצה לעונה הבאה, הושג אתמול (ראשון) סיכום בין אנשי העירייה לבין בעלי המועדון, לני רקנאטי, על המשך התמיכה במועדון בעונה הקרובה. גורם בלשכת ראש העיר מסר כי הסיכום אליו הגיעו הצדדים הוא שעיריית הרצליה תתמוך בקבוצה בסכום של 1.8 מיליון שקלים בעונה הקרובה, סכום מכובד עבור קבוצה בליגה הלאומית. כזכור, ההקצבה של הקבוצה בעונה שעברה בליגת העל עמדה על שלושה מיליון שקלים.

בעקבות כך, החלו במועדון לעבוד במרץ לקראת פתיחת העונה בלאומית, כאשר המטרה הראשונה היא להחתים מאמן ולאחר מכן ייבחרו גם השחקנים. כזכור, מאז הירידה של הרצליה לליגה השנייה המועדון נכנס למצב של קיפאון, כאשר עד לרגע זה לא הוחתמו אנשי צוות ושחקנים, למרות שהליגה הלאומית תצא לדרך בחודש אוקטובר.

בין אנשי העירייה, בראשם ראש העיר משה פדלון, לבין אנשי הרצליה התקיימו מספר פגישות בשבועות האחרונים, עד שכאמור התקבלה אתמול ההחלטה. גם הישארותו של הבעלים רקנאטי היה מוטל בספק במהלך השיחות בין הצדדים, אך לבסוף כאמור הושגה הסכמה והמועדון ינסה לשוב כבר העונה לליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שהעיריה קודם תפטר אקוניס
    זה שהוריד את הקבוצה
    הבחור הזה פשוט הורס את המועדון
    ובזבז כספי ציבור

  2. ברקו

    מכספי המיסים הגבוהים בהרצליה, יממנו את קבוצת הכדורסל! שוב נראה מספר גבוה של זרים בקבוצה, וצעירי קבוצת הנוער, בנינו, ינדדו לשחק במקומות אחרים. לקבוצה יש בעלים , ולא מבין מדוע אני צריך לממן את הוצאות הקבוצה?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר