מומו ניסטל, בני טבק. צילום: ניר קידר
מומו ניסטל, בני טבק. צילום: ניר קידר

אחרי הדחות מהגביע: מכבי והפועל הרצליה פותחות את ליגה א'

שתי הקבוצות של העיר סיימו את דרכן בגביע מוקדם מהצפוי. במכבי, שתתארח אצל כפר שלם, חולמים להנחית את אסי גומה. בהפועל, בני טבק יפגוש את הקבוצה שהדיחה אותו בשבוע שעבר

פורסם בתאריך: 11.9.19 12:22

במצב רוח לא מעודד במיוחד, יפתחו שתי הנציגות של העיר הרצליה בשישי את דרכן בליגה א', בניסיון להעפיל בסיום העונה לליגה הלאומית. גם העונה שתי נציגות העיר לא ייפגשו לדרבי, מכיוון ששובצו בשני מחוזות שונים. שתי הקבוצות מגיעות במצב רוח ירוד, לאחר שהודחו בשבוע שעבר מגביע המדינה. מכבי של מומו ניסטל הפסידה 2:0 להפועל מרמורק החזקה (צמד של עידו אקסברד) אחרי שתי טעויות הגנתיות קשות. הפועל, לעומת זאת, הפסידה 3:0 למ.ס טירה, אותה היא תפגוש גם במחזור הראשון של העונה.

עבור מכבי, אותה ידריך בעונה הקרובה המאמן שעבר מהיריבה העירונית, מדובר בעונה חשובה במיוחד, שכן אי עלייה גם העונה תהפוך את הקבוצה מאורחת לדיירת קבועה בליגה השלישית, לא דבר של מה בכך עבור המועדון שהתרגל להיות חלק משתי הליגות המקצועניות בדרך קבע. מכבי תתארח היום (שישי, 15:30, שכונת התקווה) אצל הפועל כפר שלם, שנחשבת לקבוצה שתתמודד העונה על העלייה.

"אנחנו יוצאים ודרך ונעשה שינויים תוך כדי תנועה, בינתיים ראיתי רק דברים חיוביים ועוד לא ראיתי משהו שלילי", אמר ניסטל. "במשחק הגביע הפסדנו בגלל שתי טעויות של שחקנים מנוסים, אבל אין מה לעשות, אנחנו ממשיכים הלאה, טעויות הן חלק מהמשחק". העוגנים של הקבוצה בעונה שעברה – הקשר הוותיק יוסי שבחון, השוער בר מנקר, הבלם ברק לביא והחלוץ נור ביסאן ממשיכים בקבוצה לעונה נוספת. אליהם הצטרפו ירדן פינטו ממכבי קביליו יפו, אלירן שמש וגיא רפאלי מהפועל הרצליה, לי אגמי מהפועל רמת השרון ובר שמש מבית"ר טוברוק.

"נראה העונה במכבי הרצליה קבוצה דינאמית, שעושה חיים קשים ליריבות", הבטיח המאמן. לניסטל יש עוד שאיפות גדולות להתחזק, כאשר השם החם הוא חלוץ הפועל חדרה אסי גומה, שמחוזר מאוד על ידי ההרצליינים. "אנחנו חייבים עוד 3-4 שחקנים עם רזומה כדי לחזק את הקבוצה", אמר ניסטל. "אפילו לא חשוב באיזה עמדות. אנחנו לא רוצים שחקנים בינוניים, אלא כאלה שישדרגו אותנו".

בצד השני של הכביש התסריט חוזר על עצמו עונה אחר עונה. בתחילת העונה הציפיות מהפועל הרצליה לא גדולות, אבל ככל שמתקדמת העונה האדומים מתמקמים בצמרת הגבוהה. במועדון מקווים שכך יהיה גם העונה תחת המאמן בני טבק, שחוזר למועדון אותו העלה לליגה הלאומית בפעם האחרונה. התקציב של האדומים, כרגיל, אינו גבוה, ומרבית שחקני הסגל הוחלפו. בשישי הובסה הקבוצה 3:0 בידי מ.ס טירה, אותה תפגוש גם במחזור הראשון של העונה במחוז הצפוני של הליגה השלישית. "המצב עדיין לא מיטבי אבל כל משחק הוא בפני עצמו ואני מקווה שנראה טוב יותר מאיך שנראנו בגביע", אמר המאמן. "אני מקווה שבשבועות הקרובים נשלים ונשתפר. הרבה שחקנים חדשים הגיעו, חלקם עדיין לא כל כך בכושר".

כאמור, התחלופה בסגל של טבק די גדולה בקיץ הזה, כאשר המועדון עדיין מנסה לצרף שחקנים נוספים. שני שחקני הקבוצה בעונה שעברה, גיא אסרף ואושר טפירו, חזרו השבוע למועדון. "בשלוש השנים האחרונות הפועל הרצליה נבנתה בכל פעם ומחדש והצליחה להיות בצמרת, אני מייחל שזה יקרה גם העונה", סיכם טבק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר