קנדל אנתוני. צילום באדיבות בני הרצליה
קנדל אנתוני. צילום באדיבות בני הרצליה

זר ראשון חתם בבני הרצליה, במועדון ינסו לצרף שחקן פנים

הרכז האמריקני קנדל אנתוני, ששיחק בעונה שעברה בגראוולין מצרפת, הצטרף לקבוצה. "מבטיח להביא את המחויביות והעבודה הקשה", אמר אנתוני. רון גוטמן ממכבי בת ים מהליגה הארצית חתם גם הוא

פורסם בתאריך: 18.9.19 13:02

אחרי שהחתימה את מיקי גורקה כמאמן וסגרה את השלד הישראלי שלה לעונה הקרובה, בני הרצליה רשמה השבוע החתמה של זר ראשון לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית, בדמות הגארד האמריקני קנדל אנתוני (26, 1.73 מטרים). בכוונת המועדון לצרף שחקן זר גבוה בימים הקרובים בנוסף לאנתוני.

אנתוני הוא בוגר מכללת ריצ'מונד שם שיתף פעולה בין היתר עם טי.ג'יי קליין מהפועל חולון. לאנתוני הייתה קריירת מכללות מזהירה בריצ'מונד כשהוא קולע בספרות כפולות בכל אחת מהשנים שלו, נבחר לרוקי העונה של מחוז האטלנטיק 10 בשנה הראשונה, ולחמישייה השנייה והראשונה של המחוז בשנים 2014 ו-2015. אנתוני סיים כקלע הרביעי בטיבו בהיסטוריה של ריצ'מונד ומקום ראשון בקליעות לשלוש.

עם סיום הקולג' יצא אנתוני לשחק באירופה שם שיחק בין היתר בטורקיה, בצ'כיה, משם המשיך לשחק שנתיים בברזיל, בה נבחר בין היתר לחמישיית העונה וחמישיית הזרים בשנת 2017. את העונה שעברה החל באיסלנד במדי קבוצת ואלור רייקיאוויק במדיה העמיד נתונים נהדרים של 31.5 נק' ו-8.8 אס' בממוצע למשחק. בינואר קיבל הצעה להצטרף לגראוולין מהליגה הצרפתית, שם העמיד ממוצעים של 11.5 נק' ו-4.0 אסיסטים ב-22.2 דקות למשחק.
"אני שמח מאוד להגיע לישראל ולהצטרף למועדון נהדר כמו בני הרצליה", אמר אנתוני לאחר חתימתו. "אני לא יכול לחכות כבר להגיע ולפגוש את החברים לקבוצה והאוהדים. אני מבטיח להביא את המחויבות והעבודה הקשה למגרש כמו שעשיתי בכל מקום שבו שיחקתי ומצפה לעונה מלאה ברגעים מרגשים והצלחות"

"אני שמח שהצלחנו לצרף את קנדל לשורותינו, שחקן שהתאים בדיוק למה שחיפשנו", הוסיף המאמן מיקי גורקה. "התרשמנו מאוד מהיכולת שלו לבוא לידי ביטוי בליגה חזקה כמו הליגה הצרפתית, ואני מאמין שהוא יצליח להציג את מגוון היכולות שלו גם בעונה הקרובה כדי לסייע לנו להשיג את המטרות שעומדות בפנינו".

בגזרת השחקנים המשלימים הודיעו השבוע בהרצליה על צירופו של הגארד רון גוטמן (22, 1.90 מ'), שישחק לראשונה בקריירה בליגה הלאומית, אחרי שנתיים בליגה הארצית. גוטמן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה, שיחק בארבע העונות האחרונות בליגה הארצית. בעונת 2017/18 הוביל את מכבי פתח תקוה לגמר הפלייאוף ונבחר לשחקן השישי של העונה, כשבפלייאוף רשם ממוצעים של 12.3 נקודות למשחק ו-52.9% מחוץ לקשת. בעונה שעברה שיחק גוטמן במכבי בת ים במדיה קלע 10.1 נקודות ומסר 3.8 אסיסטים בממוצע למשחק.

כמו כן חתם בקבוצה בוגר מחלקת הנוער של המועדון, הפורוורד דין זהבי (22, 2.00). לסגל יצטרפו גם שני שחקני קבוצת הנוער של המועדון, שישחקו במקביל גם בקבוצה הבוגרת – דור ענבי ועידו פוגל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר