יגאל אנטבי (מימין), פרקליטו עו"ד ברק בן נעים, מנכ"ל הפועל הרצליה ניר שטרית. צילום באדיבות הפועל הרצליה
יגאל אנטבי (מימין), פרקליטו עו"ד ברק בן נעים, מנכ"ל הפועל הרצליה ניר שטרית. צילום באדיבות הפועל הרצליה

זעזוע בהפועל הרצליה: בני טבק עזב, יגאל אנטבי חתם במקומו

פתיחת העונה הרעה של הקבוצה, שנמצאת במקום האחרון, הובילה לעזיבתו של המאמן הוותיק והמוערך. "מאוד כואב לי באופן אישי, חשבנו שיילך הרבה יותר קל וטוב", הודה הבעלים אלי חיו חמו (ג'מיל), שקבוצתו עדיין עם אפס נקודות

פורסם בתאריך: 2.10.19 12:53

שלושה מחזורים בלבד לתוך העונה, בני טבק סיים את תפקידו כמאמן הפועל הרצליה. ההחלטה התקבלה על ידי המאמן מיד לאחר ההפסד השלישי של הקבוצה מפתיחת העונה, 2:1 ביתי להפועל כפר כנא. אליחי צברי עוד העלה את המקומיים ליתרון מוקדם, אך מוחמד פודי ומוחמד טאהא הפכו את התוצאה והותירו את הרצליה במקום האחרון בטבלה ללא נקודות כלל אחרי שלושה מחזורים. מיד עם סיום המשחק הודיע טבק לאנשי המועדון על רצונו לסיים את תפקידו, אחרי שכזכור חזר לקדנציה שנייה במועדון אותו העלה בפעם האחרונה לליגה הלאומית.

"התוצאות לא היו טובות והצטערתי מאוד על מה שקרה", הודה הבעלים אלי חיו חמו (ג'מיל). "בני לקח את זה קשה בגלל שאכפת לו, הוא אוהב את המקום ובא עם הרבה אנרגיות. זו הייתה החלטה שלו בלבד. מאוד כואב לי באופן אישי שזה לא הצליח, זה כישלון שלי. אני רציתי אותו פה וכמעט בכל קיץ רציתי שהוא יחזור למועדון. משהו לא עבד עם השחקנים, אולי זאת ההכנה או החיבור ביניהם שפשוט לא קרה. חשבנו שיילך הרבה יותר קל וטוב".

מי שיחליף את טבק על הקווים הוא דמות מוכרת גם כן בכדורגל הישראלי – המגן השמאלי בדימוס והמאמן בהווה – יגאל אנטבי, שאימן בעונה שעברה את הפועל עפולה מהליגה הלאומית. אחרי פרישתו ממשחק ב-2014 שימש כמנהל מחלקת הנוער בהפועל תל אביב, ולאחר מכן כעוזר המאמן של אופיר חיים בהפועל עפולה, עד שכאמור מונה לתפקיד המאמן בקבוצה הצפונית.

באשר לעימות שהחל בשבוע שעבר בין הפועל ומכבי הרצליה לבין עיריית הרצליה בנוגע להחלפת המנעולים באצטדיון העירוני, הגישו הקבוצות בשבוע שעבר עתירה נגד העירייה, כך שבינתיים ניתן צו הארכה שהחזיר את המצב לקדמותו. "המנעולים הוחזרו למקומם ואני מקווה שבעקבות כך לא יהיו יותר כאלה דברים", אמר חיו חמו. "אני מקווה שכולם יתעשתו ויירדו מהעץ. זו שעה של מחילה ורצון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר