משה שפירא. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
משה שפירא. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

נחת מהילדים: במכבי הרצליה מתנחמים בקבוצת הנוער

אחרי עוד הפסד של הקבוצה הבוגרת ולפני משחק הבכורה של ערן קוליק על הקווים, קבוצת הנוער של המועדון עברה מהפך בזכות המאמן משה שפירא, שהגיע מהפועל פתח תקוה. אחרי שמונה גם לעוזרו של קוליק בבוגרים, שפירא אומר: "למכבי הרצליה אמורה להיות קבוצה טובה מאוד בליגה א’"

פורסם בתאריך: 30.10.19 14:42

לא לפתיחת עונה כזו ציפו במכבי הרצליה. אחרי הריצה המרשימה בפלייאוף בעונה שעברה שהסתיימה בהפסד בקרב המכריע על הכרטיס ללאומית מול הפועל עכו, קיוו בקבוצה לפחות לרוץ בצמרת העונה, אך בינתיים היא הרבה יותר קרובה לקו האדום. המאמן החדש ערן קוליק החל בעבודתו באופן רשמי רק ביום ראשון האחרון, כאשר מי שעמד על הקווים בהפסד 3:1 להכח עמידר רמת גן (אלירן שמש כבש להרצליה) הוא מאמן השוערים שניר דורי, כאשר הבעלים אריאל שיימן צולם במצלמות הטלוויזיה כשהוא מעביר הוראות מהיציע.

משחקו הראשון של קוליק על הקווים בקדנציה המחודשת במועדון נעוריו יתקיים בשישי (12:15, מושב תומר) מול הפועל בקעת הירדן. הצהובים נמצאים כרגע במקום ה-11 בטבלת המחוז הדרומי של ליגה א' עם שבע נקודות, כאשר המרחק בינם לבין הקו האדום עומד על שלוש נקודות בלבד. בקעת הירדן מדורגת במקום התשיעי עם תשע נקודות.

ואם מקבוצת הבוגרים עדיין לא רואים נחת, במועדון יכולים להתעודד מהשינוי שחל בקבוצת הנוער של המועדון המשחקת במחוז הצפוני של הליגה הלאומית, שניצחה בשני משחקיה האחרונים מאז החליף המאמן משה שפירא את אלי עטואר על הקווים. שפירא, שפתח את העונה בקבוצת הנוער של הפועל פתח תקוה, ישמש גם כעוזר המאמן של ערן קוליק בקבוצת הבוגרים, כאשר השניים מעבירים יחדיו את אימוני הקבוצה. שפירא הגיע בעונה שעברה לקבוצת הנוער ממלאבס כשהייתה במשבר קשה, והוביל אותה לריצה מרשימה שאפילו קירבה אותה למאבקי העלייה. פתיחת העונה הנוכחית לא התנהלה כמתוכנן, ולאחר חמישה משחקים הודיע על התפטרותו מפתח תקוה. מספר ימים לאחר מכן חתם בהרצליה ובדומה לקדנציה בעונה שעברה בפתח תקוה, רשם שני ניצחונות רצופים (על אסי גלבוע ואחי נצרת).

"הגעתי לקבוצה עם הרבה מאוד ילדים כישרוניים", סיפר השבוע שפירא. "זה מאוד מזכיר לי את השנה שעברה בהפועל פתח תקוה, שהיה פוטנציאל טוב שצריך כנראה לעבוד איתו בצורה יותר טובה. אני מאוד מקווה שנמשיך את הריצה הזאת השבוע מול הפועל חיפה".

על העבודה עם קוליק בקבוצת הבוגרת אמר שפירא: "מההתרשמות שלי עד עכשיו, אמורה להיות קבוצה טובה מאוד לליגה א' במכבי הרצליה. כמובן שאנחנו צריכים טיפה להתחזק ואני מאוד מקווה שעם הניסיון של ערן קוליק ועם הקצב הגבוה שאנחנו עובדים בו באימונים לאט לאט יגיעו גם הניצחונות והביטחון".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר