שחקני מכבי ברדלס הרצליה. צילום: צדוק בראל
שחקני מכבי ברדלס הרצליה. צילום: צדוק בראל

המצוקה של מכבי ברדלס הרצליה: "אנחנו הרצליינים, לא רוצים לנסוע למקומות אחרים"

מועדון הכדורעף המקומי, המשמש מסגרת לחובבנים, נותר כמעט ללא שעות אימון והשחקנים מחפשים פתרונות מחוץ לעיר. "ככה פשוט לא נוכל להמשיך", אומר המנהל צדוק בראל

פורסם בתאריך: 13.11.19 12:21

לצד מועדוני הספורט המקצוענים בעיר הרצליה, פועל בשנים האחרונות מועדון המיועד לשחקנים חובבים בכדורעף, בשם "מכבי ברדלס הרצליה". המועדון, שהוקם על ידי צדוק בראל בשנת 2014 מתוך מטרה לתת פלטפורמה לשחקני כדורעף חובבים בעיר, גדל עם השנים ומונה כיום שמונה קבוצות וכמאה שחקנים בגילאים מגוונים וברמות שונות. אלא שכעת עומד המועדון הצנוע, המעוניין להמשיך ולגדול ואפילו להתברג עם אחת מקבוצותיו בליגות הגבוהות, בפני בעיה קשה, שכן המועדון זוכה לשתי יחידות אימון שבועיות בלבד, דבר המותיר את השחקנים ואנשי המועדון חסרי אונים.

בראל, שהקים את המועדון ומנהל אותו כיום בהתנדבות, סיפר: "בהתחלה הגדרתי את זה כחוג לאוהבי כדורעף, לא היה אז מקום לחובבים. יש בעיר את בני הרצליה, שהיא קבוצה מקצוענית והישגית, ואצלנו זה המקום היחיד שבו ניתן להתקבל אם אתה לא שחקן מקצועני. בהתחלה היינו שתי קבוצות ועם הזמן גדלנו לשמונה קבוצות, ששתיים מהן, גברים ונשים, משחקות בליגה הארצית".

עם פתיחתה של ליגת החובבים הארצית הצטרפו למועדון שחקנים רבים מג'לג'וליה וערים נוספות באיזור. "יש אצלנו במועדון דו קיום מדהים בין יהודים וערבים ובין נשים וגברים", מספר בראל. "אבל צריך להבין שלפעילות של שמונה קבוצות העירייה מקצה לנו שתי יחידות אימון בלבד בשבוע, וזה פשוט לא מספיק. ניסיתי לדבר עם העירייה וחזרתי עם תשובה שאין אולמות. החלוקה כיום היא לא שיוויונים, מקצים לכדורשת 80 אחוז מהאולמות בעיר ולנו פשוט לא נשאר. אני כבר הרמתי ידיים ואמרתי לשחקנים שאין לי מה לעשות, קמה סערה במועדון וכעת אנשים מחפשים מקומות אחרים לשחק בהם".

לסיכום אמר בראל: "אנחנו הרצליינים, לא רוצים לנסוע למקומות אחרים. אנחנו לא מקבלים תקציב או עזרה מאף אחד, הכל נעשה בהתנדבות ומאהבה, אבל ככה פשוט לא נוכל להמשיך".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "המועדון ניתמך על פי קריטריונים המנחים את תמיכות העירייה בכל ענפי הספורט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר