אנתוני פישר חוגג את הניצחון. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל
אנתוני פישר חוגג את הניצחון. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל

הישג נהדר לבני הרצליה: "יש לא מעט קבוצות בליגה העל שאנחנו יכולים להפתיע אותן"

בני הרצליה ומיקי גורקה רשמו הישג נהדר עם ניצחון על מכבי חיפה והעפלה לרבע גמר גביע המדינה, שם יפגשו את ראשון לציון. אקס הירוקים, אנתוני פישר, התפוצץ עם 22 נקודות במחצית השנייה ומאמן מגלה: "כבר הייתי קרוב להחליף אותו"

פורסם בתאריך: 13.11.19 12:40

כאשר בני הרצליה פתחה את העונה בליגה הלאומית, המטרה הבלעדית הייתה חזרה מהירה לליגת העל בסיום העונה. אלא שהקבוצה של מיקי גורקה רשמה בשני הישג נהדר עם העפלה לרבע גמר גביע המדינה, לאחר ניצחון 76:80 מרשים על מכבי חיפה מליגת העל. כוכב המשחק היה ללא ספק אנתוני פישר, אקס הירוקים, שקלע 22 נקודות, כולן במחצית השנייה, 16 מהן ברבע השלישי. הרצליה היא כמובן הקבוצה היחידה מהליגה הלאומית אשר מגיעה לשלב שמונה האחרונות במפעל, שם נקבע בהגרלה השבוע כי תפגוש את ראשון לציון.

פתיחת המשחק דווקא סימנה על מגמה הפוכה, כאשר חיפה סיימה את הרבע הראשון ביתרון 16:21. לקראת סיום הרבע השני הרצליה העלתה את הקצב ושלשות של גייב לוין ואור לאומי הורידו את הקבוצות למחצית בשיוויון 36:36. פתיחת הרבע השלישי שוב הייתה של הירוקים שרצו 0:9 מיד עם פתיחת הרבע ואף עלו ליתרון שיא של 11 נקודות. אלא שאז התעורר אנתוני פישר ועם 8 נקודות רצופות ו-16 סך הכל ברבע סיים עבור הרצליה את הרבע ביתרון 58:62. הדרמה באולם היובל נמשכה עד לדקות הסיום אבל פישר דאג להשאיר את הרצליה עם הניצחון בסיום. גייב לוין במשחק נהדר גם כן, סיים עם 23 נקודות (9 ריבאונדים, 8 מ-12 מהשדה). יאנג קלע 30 נקודות שלא הספיקו עבור חיפה.

"היה משחק באמת טוב שלנו, בטח ברמה ההגנתית", החמיא גורקה לקבוצה שלו. "אני חייב להודות שהתקפית לא היינו במיטבנו, אבל הראנו אופי ולחימה, הצלחנו לעצור את חיפה בשני הרבעים האחרונים על 20 נקודות בכל רבע שזה מאוד מרשים לקבצה בליגה השנייה". על ההתפוצצות של פישר בשני הרבעים האחרונים אמר המאמן: "האמת שחיכיתי לזה במשך 2 וחצי רבעים, הוא לא היה טוב במחצית הראשונה אבל ידעתי שהוא מאוד רוצה, ברבע השלישי לדעתי אם הוא היה מחטיא את השלשה הראשונה שנכנסה לו כבר הייתי מוציא אותו, אבל כשזה נכנס ראיתי על הפנים שלו שזה השתחרר ומאותו רגע היה לי ברור שאני הולך איתו עד הסוף". בנוגע להמשך הדרך של הרצליה בגביע נשאר גורקה צנוע: "כמובן שהליגה חשובה לנו קודם כל, אבל לגבי הגביע זה תלוי הגרלה, אם נקבל את מכבי תל אביב אז אני יכול לחפש את החברים שלי, אבל יש לא מעט קבוצות בליגה הראשונה שאנחנו יכולים להפתיע אותן ולעמוד איתן שווה בשווה, כמו שעשינו מול חיפה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר