שחקני בני הרצליה. צילום: מוטי יערי, באדיבות בני הרצליה
שחקני בני הרצליה. צילום: מוטי יערי, באדיבות בני הרצליה

גורקה אופטימי לפני רבע הגמר של בני הרצליה: "מאמין שאנחנו יכולים לעשות עוד הפתעה"

רגע לפני הקרב ברבע גמר גביע המדינה מול ראשון לציון, מאמן בני הרצליה, מיקי גורקה, בטוח שהמשימה אפשרית: "ביום נתון אצלנו בבית אנחנו יכולים לנצח כמעט כל קבוצה"

פורסם בתאריך: 20.11.19 15:01

בדיעבד, נראה שההפסד המפתיע לחבל מודיעין עשה רק טוב לבני הרצליה. הקבוצה של מיקי גורקה התאוששה בצורה מרשימה כשהדיחה את מכבי חיפה מליגת העל ברבע גמר הגביע ובהמשך הציגה יכולת משכנעת מול מכבי רעננה, כשהביסה אותה 54:87 ללא תנאי. גייב לוין (5 ריב') ואור לאומי (4 אס') בלטו עם 17 נקודות כ"א, ניצן חנוכי תרם 10 נקודות. בראשון הקרוב (20:30, היובל) תנסה נציגת הלאומית להמשיך לחלום על הגביע כשתארח את מכבי ראשון לציון בשלב רבע הגמר.

למי ששכח, מדובר בפיינליסטית מהעונה שעברה, שהגיעה עד מעמד הגמר בטרם נוצחה בידי הפועל ירושלים. "אני חושב שאם כולם בריאים, ביום נתון אצלנו בבית אנחנו יכולים לנצח כמעט כל קבוצה, כולל חלק מהקבוצות בליגה הראשונה, ואני מקווה מאוד שזה מה שיקרה", אמר גורקה. "ראשון לציון קבוצה מצוינת אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות עוד הפתעה ולעלות לחצי הגמר". לצד האופטימיות, יש למאמן לא מעט כאבי ראש לקראת ההתמודדות, שכן גייב לוין ואנתוני פישר סובלים מפציעות. השניים לא שותפו במשחק החוץ מול הפועל חיפה שנערך ברביעי (לאחר סגירת הגיליון) ובקבוצה יעשו מאמצים כבירים להכשירם לרבע גמר הגביע.

מיקי, השחקנים שלך מאמינים שאפשר להתקדם שלב נוסף ולהגיע לארבע האחרונות בגביע?
"החבר'ה שלנו בהחלט מאמינים שהמשימה אפשרית. חלקם היו שחקני ליגה ראשונה כך שהם לא ממש מתרגשים מזה שיפגשו יריבה מליגת העל ומאמינים ביכולת שלהם. רבע הגמר נמצא כל הזמן באוויר וכולם מאוד מאוד רוצים לנצח אותו. אני לא יודע מה יהיה, אבל בטוח שכולם ישאירו הכל על המגרש".

על השבוע החיובי שעבר על קבוצתו אמר גורקה: "הניצחון על מכבי חיפה בהחלט היה מיוחד, שכן בכל זאת מדובר בקבוצה מליגת העל. בהתחלה היה לנו מאוד קשה, אבל לאט לאט השתחררנו ומאוד אהבתי את הצורה שבה שמרנו בשלושת הרבעים האחרונים. בעצם ניצחנו את חיפה בהגנה ושמחתי מאוד שהמשכנו את התצוגה ההגנתית מול רעננה, כשעצרנו אותם על 54 נקודות. לא משנה מול מי אתה משחק, זה לא דבר פשוט". בשל משחק הגביע, נדחה משחק הליגה הבא של בני הרצליה בשבוע הבא משלישי לחמישי, בו תארח (19:00, היובל) למיני דרבי שרוני נוסף את האחרונה בטבלה, א.ס רמת השרון, שהיא גם היחידה בליגה שטרם ניצחה העונה בלאומית ובמאזנה ארבעה הפסדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר