שלומי מיטלקה ז"ל
שלומי מיטלקה ז"ל

המאמן שלומי מיטלקה הלך לעולמו בגיל 41: "מקצוען אמיתי"

מאמן הכדורגל שגדל בהרצליה, נאבק בשנה וחודשיים האחרונים במחלת הסרטן. "אנחנו שולחים למשפחת מיטלקה חיבוק", אמרו במכבי הרצליה, שם שיחק ואימן

פורסם בתאריך: 3.12.19 17:04

אבל כבד ירד בשמי הכדורגל הישראלי וההרצלייני בפרט, עם היוודע מותו בבוקר יום שישי של המאמן שלומי מיטלקה, לאחר כשנה וחודשיים בהן נאבק במחלת הסרטן. מיטלקה ז"ל, בן 41 בלבד, הותיר אחריו שתי בנות בגילאי 5 ו-3. מיטלקה ז"ל גדל בהרצליה ולמד בבית הספר היסודי שז"ר. כבר בילדותו אהב מאוד כדורגל וזכה באליפות השכבה עם ה'4 בה למד. הוא וחברו לכתה עמיר קורץ אף חיברו יחד את שיר האליפות ו"עיתון האליפות", בימים בהם הייתה לעיתונים חשיבות גדולה הרבה יותר.

"את שלומי כולם אוהבים. לכל משחק אותו מזמינים", נכתב עליו בספר המחזור ביסודי. "חשובים לו מאוד לימודים ומסביבו תמיד ידידים". שנה לאחר אותה אליפות עם השכבה החל את דרכו בילדים ג' של מכבי הרצליה. בהמשך החל במחלקת הנוער של אריאל שיימן גם את קריירת האימון שלו. "שלומי היה שחקן נשמה, כבר כילד היה מאוד רציני ואחראי. חבר זהב, לב טוב, רגיש ומצחיק", ספד לו קורץ בפייסבוק. "בשלב מסוים בשל בעיה רפואית הוא נאלץ לוותר על חלומו להיות שחקן, אבל הלך בכל הכוח על עמדת המאמן ונשאר מאז בעולם הכדורגל. אני רואה כעת עד כמה הוא הצליח והותיר חותם על דורות של ילדים ובני נוער שהוא אימן במהלך השנים".

לאחר קבלת הבשורה הקשה, פרסמה מכבי הרצליה הודעת תנחומים: "מועדון מכבי הרצליה מרכין ראש עם לכתו בטרם עת של שלומי מיטלקה ז"ל. שלומי שיחק במחלקת הנוער והחל את קריירת האימון במועדון, אביו היה מנהל קבוצת הנוער בעבר. אנו שולחים למשפחת מיטלקה חיבוק ושלא ידעו עוד צער".

בהמשך הקריירה עבד כשלוש שנים במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה, שם היה המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה ואימן בקבוצות הילדים במועדון. "שלומי היה מקצוען אמיתי שהתקדם תוך סקרנות ולמידה ועבר קורסים והשתלמויות. מעבר להכנה של האימונים, ראית שמדובר במכלול של אישיות, בן אדם ומחנך, אחד שלא רק הכדורגל מדבר מגרונו", אמר איז'ו ויינר, ששימש אז כיו"ר מחלקת הנוער בפתח תקוה. "לצערי המחלה הכריעה אותו והלב נצבט וכואב. זה עצוב מאוד ומי ייתן וימצאו מרפא למחלה הארורה הזו". במכבי פתח תקוה אימן במשך שנתיים בנערים ג' – 2009 ו-2010 וזכה עם הקבוצה בגביע המדינה לאחר ניצחון בגמר 0:4 על בני יהודה. בעונה שעברה שימש כעוזרו בהפועל איכסל מהלאומית. בנוסף היה אוהד של איאקס אמסטרדם ואף עבר בתחילת הקריירה השתלמות במועדון. הלווייתו נערכה במוצאי השבת האחרונה בנתניה. יהי זכרו ברוך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר