אייזאה אייזנדורף. צילום: מוטי יערי
אייזאה אייזנדורף. צילום: מוטי יערי

נכנסת לקצב: בני הרצליה עלתה לפסגת הליגה הלאומית

הקבוצה של מיקי גורקה גברה על יבנה וחולקת עם עפולה את המקום הראשון. היום (שישי) מחכה לה משימה נוספת בדמות אליצור אשקלון. "מרוצה מההשתלבות של השחקנים החדשים", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 11.12.19 14:23

בני הרצליה סימנה ביום שלישי ציון דרך חשוב במאבק על החזרה לליגת העל בכדורסל, עם ניצחון ביתי 72:77 על אליצור יבנה, שהעלה אותה למקום הראשון בליגה הלאומית יחד עם הפועל עפולה. שתי הקבוצות נמצאות במאזן של שישה ניצחונות והפסד אחד, כאשר עבור הקבוצה של מיקי גורקה מדובר בניצחון החמישי ברציפות במסגרת הליגה.

יבנה, שהגיעה למשחק עם מאזן זהה לזה של הרצליה, היוותה יריב ראוי ושמרה על המשחק צמוד לכל אורך אורכו, ואפילו הוליכה בשלבים רבים של המשחק. האורחים הלכו בעיקר לצבע עם בילי משקפרד (21 נקודות), כאשר הרצליה החזירה מחוץ לקשת עם שלוש שלשות רצופות בסיום הרבע הראשון. הרבע השני והשלישי היו בהובלה של יבנה שהמשיכה ללכת לצבע (שם קלעה 50 נקודות מתוך 72 של הקבוצה) אך ברבע האחרון, ובעיקר ברגעי ההכרעה, הרצליה עשתה את מה שצריך בעיקר בזכות שתי שלשות גדולות של אייזאה אזנדורף, המצטיין במשחק.

"היה משחק קשה, לא הצלחנו לייצר הרבה רגעי מומנטום", הודה בסיום אייזנדורף, שהצטרף לקבוצה לפני שלושה שבועות וסיים עם שורה סטטיסטית נאה של 17 נקודות (6 מ-9 מהשדה) ו-9 ריבאונדים. "הכל עניין של גישה. הייתי די בטוח מההתחלה שאנחנו הולכים לנצח את המשחק. בסוף המשחק עשינו את העצירות שהיינו צריכים, מצאו אותי במקומות שהייתי צריך להיות בהם, הייתי פנוי ועשיתי את השאר".

פרט לאייזנדורף, ברנדן דוסון סיים עם 16 נקודות, קנדל אנתוני קלע 12 וניצן חנוכי הוסיף 10 נקודות משלו. "בנושא האופי אני מרוצה מאוד מהגישה של השחקנים", אמר המאמן מיקי גורקה. "היה מאוד חשוב לנו לנצח את המשחק הזה, יבנה הייתה עם אותו מאזן כמונו והיה חשוב לנו מאוד לנצח בבית. אנחנו לא רוצים להפסיד בכלל, אבל בטח לא בבית שלנו. לשמחתי הגנתית היינו יותר טובים בארבע הדקות האחרונות והצלחנו לחזור למשחק שלנו, הכדור יותר זז וקיבלנו זריקות חופשיות".

בשישי (אשקלון, 13:30) מצפה להרצליה משחק חשוב נוסף מול אליצור אשקלון, בניסיון לשמור על הפסגה. "יש לנו כמה התאמות לעשות", התכונן גורקה למשחק. "בתחילת העונה היינו עם גייב לוין וג'אקים דונלדסון, ועכשיו אנחנו עם אייזאה אייזנדורף וברנדן דוסון, שהתאמן רק שבוע איתנו. אנחנו צריכים ללמוד אותו ואת אשקלון, אבל אני מאוד מרוצה מההשתלבות ומקווה שנצליח לנצח את המשחק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר