ערן קוליק. צילום: עזרא לוי
צילום: עזרא לוי

ערן קוליק: "לא רוצה להגיע למצב שמכבי הרצליה נלחמת עד לסיום העונה"

אחרי כמעט חודשיים בתפקיד, מאמן מכבי הרצליה ערן קוליק מתרגל לחיים הלא פשוטים בליגה א’: “נצטרך למצוא את הדרכים להביא ניצחונות”. בשישי הבא: מפגש מול יובל נעים והפועל אדומים אשדוד

פורסם בתאריך: 18.12.19 13:30

כמעט חודשיים בקדנציה המחודשת של ערן קוליק במכבי הרצליה, וקשה להגיד שהחיים בליגה א’ קלים עבור המאמן הוותיק. אחרי 4 נקודות שהשיגו בשני המשחקים האחרונים, הצהובים רשמו הפסד 1:0 לבית”ר נורדיה ביום שישי שעבר, לאחר שער של אסף גובזה בדקה ה-29. לאחר 12 מחזורים, הרצליה מדורגת במקום ה-12 בליגה א’ דרום עם 11 נקודות, במרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

"כשהגעתי למכבי הרצליה גיליתי קבוצה חלשה", מודה קוליק. "גם התוצאות הראו את זה. עכשיו אנחנו בתהליך בו אנחנו מנסים להשתפר. במבחנים שהיו לנו מול מכבי יבנה וקרית גת עמדנו, אבל אנחנו מתקשים עדיין מול הקבוצות שמדורגות מעלינו בטבלה. דווקא המשחק מול נורדיה הפיח אופטימיות והיה לדעתי המשחק הטוב ביותר שלנו מאז שהגעתי. היו לנו המון החמצות, 2-3 משקופים ורק טעות של שחקן שלנו גרמה לנו להפסיד את המשחק".

למרות מגמת השיפור שקוליק מזהה, למאמן ברור שכדי להישאר בליגה א’, משימה שבעבר נראה כמו סיוט עבור המועדון שהיה חבר של קבע בשתי הליגות הראשונות, הסגל הצעיר ברובו שלו דרוש חיזוק. "נצטרך למצוא פתרונות להרכב שלנו כי חסרה לנו איכות. אנחנו כרגע מחפשים וזאת משימה לא פשוטה. ליגה א' נהייתה דומה מאוד לליגה הלאומית, השחקנים מקבלים בליגה הזאת כסף גדול וחלק משחקני ליגת העל מדלגים על הלאומית ישר לליגה א'. אנחנו בנויים כרגע על ארבעה שחקנים ותיקים – יוסי שבחון, ברק לביא, דור הלוי ואסף לוי, הצעירים שלנו עדיין מתבשלים ולא מבושלים ואנחנו נצטרך למצוא את הדרכים להביא ניצחונות. אני לא רוצה להגיע למצב שאנחנו נלחמים עד לסיום העונה. אנחנו מחפשים שחקנים בשלים".

ביום שישי הבא תתארח הרצליה אצל הפועל אדומים אשדוד, שעברה לא מעט שינויים בימים האחרונים. ראשית פיטרה הקבוצה את המאמן חיים לוי ומינתה במקומו את יובל נעים. בנוסף, חתם בקבוצה החלוץ אוהד אדלשטיין, שעזב את הפועל מרמורק. בסגל הקבוצה ניתן למצוא שחקנים עם עבר בליגת העל – החלוצים עידן שריקי ומשה בן לולו והמגן השמאלי דניאל בורחל.

מי שסוף סוף יכולה לחייך היא היריבה העירונית, שרשמה ניצחון 0:2 על מכבי צור שלום בשישי שעבר. זיו אלבך ומיכאל בן ברוך כבשו עבור הקבוצה של יגאל אנטבי. בזכות הניצחון עלתה הפועל למקום ה-11 במחוז הצפוני עם 13 נקודות, ארבע נקודות מעל הקו האדום. ביום שישי הבא תתארח הפועל הרצליה אצל הפועל בני ערערה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר