עקיבא לפלר ז"ל. צילום באדיבות איגוד הכדוריד
עקיבא לפלר ז"ל. צילום באדיבות איגוד הכדוריד

אבל בכדוריד הישראלי: עקיבא לפלר מהרצליה הלך לעולמו בגיל 72

לפלר, מגדולי שחקני הכדוריד שידעה ישראל ומי שרשום על האליפות ההיסטורית של הפועל הרצליה, נפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן

פורסם בתאריך: 26.12.19 18:24

בשורה קשה התקבלה היום (חמישי) בהרצליה ובענף הכדוריד הישראלי, עם היוודע דבר מותו של אחד מגדולי שחקני הכדוריד של ישראל, עקיבא לפלר, בגיל 72 לאחר מאבק במחלת הסרטן. לפלר התגורר בהרצליה מאז עלייתו לארץ ב-1949 ורשום על הזכייה ההיסטורית של הפועל הרצליה באליפות, הישג שלא שוחזר עד היום.

לפלר, שהיה ידוע בכינוי "יד הנפץ", שימש עד לאחרונה כמנהל המקצועי במועדון הכדוריד בני הרצליה וכמורה ספורט בתיכון "ראשונים" בעיר. החל את הקריירה בגיל 16 עת השתלב בהפועל הרצליה ובהמשך כאמור הוביל אותה לאליפות המדינה ב-1972, הישג עליו לא חזרה מעולם, ולגביע המדינה לנוער בשנת 1973.

לאורך הקריירה המפוארת שלו בישראל רשם לפלר 2,923 שערים, שני רק לעידן מימון שעקף אותו בשנים האחרונות. את שיא הקריירה שלו רשם לפלר עם היציאה לספרד והחתימה בברצלונה, שהתרשמה ממנו במשחק מול הרצליה בליגת האלופות.  לפלר השלים בברצלונה שנתיים עם זכייה בגביע המלך. בעונת 1975/76 הוא זכה עם קבוצה קטאלנית אחרת, גראנויירס, בגביע המחזיקות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלום שריר

    חבר בסגל ההוראה בסמניר בבאר שבע שינו מאותו שנתון(1947) נולדנו בגרמניה העסקנו בספורט חתרותי ברמות הגבוהות.עצוב לי מאוד יהי זכרו ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר