ברק לביא. צילום: עזרא לוי
ברק לביא. צילום: עזרא לוי

"בחיים לא דמיינתי שמכבי הרצליה תגיע למצב הזה"

הקריסה של מכבי הרצליה, שנמשכת כבר שלוש שנים, מחריפה העונה בליגה א’, כאשר הקבוצה רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום שמוביל לליגה ב'. הקפטן ברק לביא כואב את המצב: "זאת עונה שקרו בה כל הטעויות, אסור לתת לקבוצה לרדת ליגה נוספת"

פורסם בתאריך: 5.2.20 14:03

עונת הבלהות של מכבי הרצליה במחוז הדרומי של ליגה א’ רק הולכת ונעשית קשה יותר ככל שחולפים המחזורים. המאמן הרביעי של הקבוצה העונה, חיים לוי, עדיין לא רשם ניצחון בתפקיד, ובאמזנה של מכבי הרצליה כבר שבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, האחרון שבהם הפסד 3:1 למ.כ אור יהודה. הצהובים נמצאים במקום ה-14 בליגה א’, מרחק נקודה בלבד ממכבי יבנה שמדורגת מתחת לקו האדום, במקום שמוביל לליגה ב’.

ברק לביא בן ה-33, שהתחיל את הקריירה עם המועדון בליגת העל, נשמע כואב מאוד את מצב הקבוצה. “האווירה לא פשוטה בכלל, בחיים לא דמיינתי שמכבי הרצליה יכולה להגיע למצב כזה”, הודה הקפטן. “זאת המציאות ועכשיו אנחנו צריכים להתמודד איתה. זאת עונה שקרו בה כל הטעויות. החלפת המאמנים ובניית הקבוצה שלא הייתה טובה. סבלנו מתחילת העונה מקרע בין השחקנים בתוך חדר ההלבשה. שחקנים שהצטרפו לא התחברו למקום ולשחקנים. לזה אפשר להוסיף את המשבר בין הקהל שלנו להנהלה, את המשבר בין עיריית הרצליה למועדון וגם הרבה חוסר מזל. עוד לפני התוצאות, יש פה שורה של דברים שקרו השנה ומהניסיון שלי אני יודע שהם סימפטומים של קבוצה שתאבק על החיים שלה עד הסוף”.

ביום שישי (13:30, הרצליה) ינסו הצהובים לרשום ניצחון דווקא מול קבוצת הצמרת של הפועל מרמורק. שמדורגת במקום השני בטבלה, במרחק נקודה מהמוליכה הפועל כפר שלם. “אנחנו עם סטטיסטיקה נוראית, אבל עכשיו זה לא הזמן לחפש אשמים. לנו השחקנים יש אחריות על המצב הזה ואנחנו גם אלה שאחראים להוציא את הקבוצה מהמשבר. במצב הנוכחי שלנו כל משחק הוא קשה. אני לא מפחד מזה, כל קבוצה שתבוא אנחנו ניתן לה פייט. לי בתור קפטן אסור לתת לירידת ליגה נוספת לקרות. כמובן שלבד אני לא יכול, אני צריך שיהיו מאחורי עוד עשרה לוחמים ואז אנחנו נעשה את זה. יש לנו סגל לאמצע טבלה ומעלה”.

אוהדי הקבוצה, מצידם, רואים את תהליך ההתדרדרות של המועדון שלהם בשנים האחרונות ומפנים את האצבע המאשימה לעברו של הבעלים אריאל שיימן. לביא, לעומת זאת, חושב ששיימן הוא ממש לא הבעיה. “כל האנשים שמדברים לא מכירים את התרומה של שיימן לקבוצה הזאת”, אומר הבלם. “המצב של הקבוצה לא טוב, אבל אריאל נותן הכל לשחקנים ולקבוצה. להנהלה ולאנשי הצוות לא חסר כלום. אומרים שאריאל מתערב אבל זה ממש לא נכון, חייבים להוציא את זה מהלקסיקון. אריאל שיימן לא מתערב לאף מאמן והוא מביא כסף מהבית שלו בשביל שהקבוצה הזאת תתקיים”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ג'וני

    ברק,
    אתה גבר, אבל אל תשפיל את עצמך ותפאר את שיימן.
    הבן אדם הרס במו ידיו את הקבוצה.

    מאחל לנו לרדת ליגה רק כדי להתקרב ליום שבו נשתחרר מהבן אדם הדוחה הזה.

  2. יונתן

    מאז ומתמיד בכל עיר שגרתי בה, עשיתי לי מנהג לאהוד את הקבוצה המקומית.
    כבר אהדתי את הפועל גבעתיים בכדורסל, את הפועל רמת גן בכדורגל, הלכתי למשחקים של בני הרצליה אבל מעולם לא היה לי קשה יותר להיות אוהד של מכבי הרצליה.

    ולא בגלל שאני אוהד הצלחות, להיפך אבל כשבאתי בתחילת העונה למשחק הגביע נגד מרמורק כדי לקנות מנוי, אמרו לי שאין כזה דבר.
    לאף אחד אין מושג מתי המשחקים. אתר האינטרנט של הקבוצה מסכם משחקים מלפני שלוש שנים ומציג בדיוק ארבע שחקנים.
    מעולם לא ראיתי קבוצה שנדמה שמנסה להרחיק אנשים מלאהוד אותה וברגע שראתה שהתוצאות על המגרש לא יספיקו, החליטה לעשות את זה בכל הדרכים האפשריות.
    באמת חבל שלעיר כמו הרצליה שנחשבת לעיר גדולה ומרכזית בישראל, אין קבוצת כדורגל בליגת העל ואם בודקים באינטרנט, נדמה שאפילו אין קבוצת כדורגל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר