חיים לוי. צילום: שרון בוקוב
חיים לוי. צילום: שרון בוקוב

הרביעי העונה: חיים לוי פוטר ממכבי הרצליה

לוי הוא המאמן הרביעי העונה שמסיים את דרכו במועדון, ב-19 מחזורים בלבד. עידן בראון, שהוביל את הקבוצה לפלייאוף בעונה שעברה, עשוי להחליפו

פורסם בתאריך: 9.2.20 15:21

הטלטלות במכבי הרצליה פשוט לא מסתיימות. המאמן הרביעי של הקבוצה העונה, חיים לוי, פוטר היום (ראשון) מתפקידו במועדון, לאחר ההפסד 2:1 להפועל מרמורק ביום שישי. גם במונחים של מכבי הרצליה, שאינה נהנית מיציבות בעמדת המאמן בעונות האחרונות, החלפה של לא פחות מארבעה מאמנים ב-19 מחזורים היא כנראה שיא שייקח הרבה זמן לשבור.

לוי מסיים קדנציה כושלת למדי בקבוצה, כאשר בחודש שלו בתפקיד הקבוצה לא רשמה אפילו ניצחון אחד בחמשת המשחקים בהם עמד על הקווים. אחרי 19 מחזורים, הרצליה נמצאת עם 14 נקודות בלבד במקום ה-13 במחוז הדרומי בליגה א', כאשר רק הפרש שערים מפרידה בינה ובין מכבי יבנה שנמצאת מתחת לקו האדום. לוי פתח את התקופה הקצרה בהרצליה עם שתי תוצאות תיקו מול מ.כ ירמיהו חולון והפועל כפר שלם, אך הפסיד בשלושת המשחקים האחרונים למכבי שעריים, אור יהודה וכאמור בשישי האחרון להפועל מרמורק.

מי שנמצא במגעים עם המועדון ועשוי להגיע במקומו של לוי הוא המאמן עידן בראון, שכזכור קיבל את הקבוצה בעונה שעברה כשהייתה באמצע הטבלה, והצליח להגיע איתה עד גמר פלייאוף העלייה לליגה הלאומית, שם הפסידו הצהובים להפועל עכו בתום שני משחקים. אם בראון ימונה לתפקיד, הוא יהיה המאמן החמישי של הקבוצה העונה, אחרי שמומו ניסטל פתח את העונה והתפטר. בהמשך אימן את הקבוצה למשך מספר ימים שמעון הדרי, עד שחזר למועדון ערן קוליק, שהחליט להתפטר גם הוא ובמקומו מונה חיים לוי. משחקו הראשון של המאמן החדש יהיה ביום שישי, בחוץ מול שמשון כפר קאסם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר