מיקי גורקה. צילום: שרון בוקוב
מיקי גורקה. צילום: שרון בוקוב

בני הרצליה עלתה לפסגת הלאומית: "גאה מאוד בקבוצה"

מיקי גורקה ושחקניו טיילו מול הפועל רמת גן גבעתיים ולמרות עונת מלאת טלטלות שבו למקום הראשון. "זאת עונה מאוד מוזרה עבורנו, אבל אנחנו מצליחים לשמור על יציבות", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 19.2.20 13:21

לא מעט טלטלות עוברת העונה בני הרצליה בליגה הלאומית בכדורסל, אך למרות זאת ואחרי 19 מחזורים, הקבוצה של מיקי גורקה נמצאת במקום הראשון בטבלה ונראית עדיין כמועמדת הבולטת לחזור בסיום העונה למקומה הטבעי בעשורים האחרונים, ליגת העל. ביום שלישי השבוע הרצליה הביסה בקלילות 66:96 את הפועל רמת גן גבעתיים באולם היובל, ובכך ניצלה את ההפסד של הפועל עפולה כדי לשוב לפסגה.

דווקא פתיחת המשחק הייתה שייכת לרמת גנים, שניצלו רבע ראשון חלש של הרצליה כדי לסיים אותו ביתרון 9:14. ברבע השני גורקה ושחקניו הצליחו לאזן את המשחק וירדו למחצית ביתרון 31:32. ברבע השלישי הגיעה הבריחה של הרצליה, בעיקר בזכות השלשות של קנדל אנטוני, שעזרו לה להגיע לרבע האחרון עם יתרון 52:64. ברבע האחרון הרצליה התפוצצה עם 32 נקודות לעומת 14 בלבד שספגה, בדרך לניצחון ב-30 נקודות הפרש. קנדל אנטוני בלט עם 22 נקודות ושבעה ריבאונדים, אור לאומי הוסיף 20 נקודות משלו וג’אקים דונלדסון קלע 12 עם לא פחות מ-15 ריבאונדים.

"בחצי הראשון היינו מזעזעים, כל סל היה כמו להבקיע גול", הודה גורקה בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "במחצית השנייה פשוט קלענו את השלשות החופשיות שהחטאנו במחצית הראשונה ואז הכל הפך להיות קל יותר".
על הקשיים הרבים שעברו על הקבוצה העונה, שכללו החלפה של חלק משמעותי מהסגל עקב פציעות אמר המאמן: "מאוד משמח אותי שלמרות הכל אנחנו במקום הראשון. אני גאה מאוד בקבוצה, זאת עונה מאוד מוזרה עבורנו אבל אנחנו מצליחים לשמור על יציבות שזה מה שחשוב. אבל בגלל כל הטלטלות אני לא יכול להגיד שום דבר לגבי העתיד, כי אי אפשר לדעת מה יהיה. אנחנו חיים מיום ליום וממשחק למשחק".

בהרצליה עדיין מחפשים לחזק את הסגל, כאשר מי שמתאמן לאחרונה בקבוצה הוא אבירם זליקוביץ', קפטן הקבוצה בעבר שמתאושש מפציעה. גורקה מעוניין לבחון האם השחקן התאושש מהפציעה לחלוטין ויוכל לסייע לקבוצה, בטרם המועדון ינסה להשיבו. אם זליקוביץ’ לא יחתום לבסוף, במועדון מעוניינים להוסיף עומק לסגל ולצרף שחקני חיזוק ישראליים אחרים.

ביום שלישי (19:00, יבנה) תתארח הרצליה אצל אליצור יבנה, שנמצאת במקום הרביעי ובמרחק שני משחקים ממנה. "מדובר במשחק לא פשוט בכלל, מול קבוצה שאם הייתה מנצחת השבוע הייתה במקום השני", מתכונן המאמן. "מתחילת הסיבוב השני אמרתי לשחקנים שכל משחק הוא כמו משחק פלייאוף מבחינתנו, בגלל שהמיקום של שתי הראשונות בסיום הליגה הסדירה מאוד חשוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר