מאי דיין. צילום: מנהלת ליגת ווינר סל נשים
מאי דיין. צילום: מנהלת ליגת ווינר סל נשים

דרבי השרון האחרון של בנות הרצליה: "סיימנו בטעם טוב"

בנות הרצליה יצאה עם ידה על העליונה במחזור הסיום של ליגת העל לכדורסל נשים, כשגברה 53:68 על מכבי רעננה. עתידו של דגן ברעננה עדיין לא ברור: "יש חיבור טוב ביני ובין המועדון, אשמח להמשיך"

פורסם בתאריך: 11.3.20 13:07

הבית התחתון של ליגת העל בכדורסל נשים הסתיים השבוע, בטעם מתוק עבור בנות הרצליה ופחות עבור מכבי רעננה, כאשר הראשונה רשמה ניצחון 53:68 בדרבי השרון שחתם את עונת 2019/20 עבור שתיהן. במשך שלושה רבעים הייתה רעננה חזק במשחק, כשלהפסקה ירדה ביתרון נקודה (31:32) ולקראת עשר הדקות האחרונות פיגרה בנקודה בלבד (48:47), אבל רבע אחרון קטסטרופלי בו קלעה שש נקודות בלבד לעומת 20 של יריבתה, קבע כי ברגע האחרון השתיים יחליפו ביניהן מקומות בטבלה.

ארבע שחקניות בלבד קלעו לזכות רעננה, בראשן קריסטין סימון עם דאבל דאבל עגול של 20 נק’ ו-10 ריב'. טיאנה מולדרו הייתה קרובה לכך גם היא, אבל סיימה עם 19 נק' ו-9 ריב'. את הרשימה הקצרה סגרו איילה רוט (9 נק') ומייגן סימונס (5 נק'). מנגד, ג'מריס דיוויס להטה בשורות המנצחת עם דאבל דאבל מרשים עוד יותר של 20 נק' ו-19 ריב', כשלצדה אלכסיס בראון (17), רבקה גרדנר (13) ומאי דיין (12) קלעו גם הן בספרות כפולות. בעקבות ההפסד, כאמור, מסיימת רעננה את העונה במקום התשיעי והלפני אחרון עם 32 נקודות – שמונה ניצחונות לעומת 16 הפסדים, בעוד הרצליה דורגה שמינית בפוטו פיניש עם תשעה ניצחונות ונקודה אחת יותר.

"האמת שהייתי מוותר על כל הפלייאוף התחתון כי השחקניות הגיעו אליו סחוטות ועייפות", הודה מאמן רעננה, עדני דגן. "בנוסף, הזרה קריסטין סימון הייתה פצועה למעלה מחודש, ובליגה של שתי זרות זו בעיה גדולה. בסופו של דבר היה לנו קשה לתפקד ואכלנו אותה".

"פתחנו את העונה לא טוב, אבל בהמשך הדברים התחברו ובסך הכל הייתה עונה מאוד מאתגרת”, סיכמה מנגד שחקנית בנות הרצליה, מאי דיין, את העונה של קבוצתה. “הזרה ג’מריס דיוויס נפצעה ונאלצנו להסתדר כמעט סיבוב שלם בלעדיה, אבל נשארנו יחד, היינו חזקות מנטלית והצלחנו לסיים את העונה בטעם טוב עם חמישה ניצחונות מתוך שישה משחקים בפלייאוף התחתון".

כזכור, עד לא מזמן תמונת העונה של רעננה הייתה שונה בתכלית, עם ניצחון יוקרתי על אשדוד וסיכוי לתפוס את הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון, יעד שלא הושג בסופו של דבר. "בסך הכל עד הפלייאוף עשינו מעבר למה שציפו מאיתנו", אמר דגן. "צריך לזכור שעשינו דברים יפים העונה, כשכולם הספידו אותנו והיו בטוחים שנרד ליגה. ממועמדת לרדת לכמעט להגיע עד הפלייאוף העליון היה הישג יפה עבור הקבוצה והמועדון, אבל לצערי בפלייאוף התחתון כבר לא היינו וסיימנו בטעם מר".

דגן עדיין לא יודע האם ימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה, כאשר צפויות לעלות לבוגרות של רעננה לא מעט שחקניות מקבוצת הנערות, המשחקת בליגה הלאומית. "בשנה הבאה יהיו לא מעט נערות מוכשרות שיעלו לבוגרות וזה מה שבעצם מעניין", אישר המאמן. "אני מקווה עבור רעננה שיעלו כמה שיותר שחקניות מקומיות. יש חיבור טוב ביני לבין המועדון וכמובן שאשמח להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה על מנת לקדם את אותן צעירות גם בליגת העל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר