שחקני בני הרצליה. צילום: מוטי יערי, באדיבות בני הרצליה
שחקני בני הרצליה. צילום: מוטי יערי, באדיבות בני הרצליה

עלייה מחוץ לפרקט: בצל משבר הקורונה, בני הרצליה חוזרת לליגת העל

המשבר העולמי שסיים את עונת 2019/20 בליגה הלאומית בכדורסל, הוביל באופן מוזר את מיקי גורקה ושחקניו חזרה אל הליגה הראשונה. "הסיטואציה הזויה ואני עוד לא מעכל אותה", מודה המאמן

פורסם בתאריך: 19.3.20 16:47

מי שלא תשוב לשחק העונה היא בני הרצליה מהליגה הלאומית בכדורסל, שהתבשרה כי העונה הנוכחית הסתיימה בשל משבר הקורונה והיא עלתה לליגת העל כמוליכת ליגת המשנה יחד עם השנייה בטבלה, הפועל חיפה, כל זאת ארבעה מחזורים לפני תחילת הפלייאוף.

"הסיטואציה הזויה ואני עדיין לא מעכל אותה, אבל שמח שהמועדון חזר לליגת העל", אמר מאמן הקבוצה, מיקי גורקה. "מעבר לזה, עוד לא חלחל לי לגמרי שהעונה נגמרה. אם אתה שואל אותי, הספורט בארץ הסתיים השנה ואני לא חושב שאנשים הבינו עדיין את חומרת המצב". לשאלה איך יעביר את הזמן בתקופה הארוכה הצפויה ללא אימונים ומשחקים ענה גורקה בחיוך: "יש לי ארבעה ילדים בבית, כך שאין לי שום בעיה להעביר את הזמן".

"ברור שרצינו לעלות אחרי מאבק ספורטיבי, אבל בכל מקרה השגנו את המטרה בצורה כזו או אחרת", הוסיף שחקן הקבוצה, נועם אביבי. "בנוסף, היה חשוב לנו לסיים ראשונים ואני חושב שאחרי הכל עלינו ליגה בזכות ולא בחסד. נכון שרצינו להילחם עד הסוף ולעלות על המגרש, אבל אנחנו לא מתלוננים. מעבר לזה, אני מנסה לשמור על כושר כמה שאפשר ולהתאמן בחוץ, כשהשאיפה כמובן היא לחזור כמה שיותר מהר למסגרת קבוצתית"

ראוי לציין שמנהלת הליגה צפויה לסרב להגדלת ליגת העל מ-12 ל-14 קבוצות בשל המשבר העתידי הצפוי בענף בעקבות נגיף הקורונה, אבל אין ספק שהרצליה תוכל להעמיד בעונה הבאה תקציב מינימום של 6.5 מיליון שקלים ותהיה חלק מהליגה הבכירה בעונת 2020/21. אגב, איגוד הכדורסל החליט במקביל להקפיא את הירידה לליגה הארצית, מה שהוציא מכלל סכנה את מכבי רעננה, שעברה עונה לא פשוטה בתחתית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר