יוסי שבחון. צילום: עזרא לוי
יוסי שבחון. צילום: עזרא לוי

מכבי והפועל הרצליה מושבתות, יוסי שבחון: "לא זוכר מצב כזה"

פעילותן של שתי הקבוצות בליגה א' מוקפאת בעקבות משבר הקורונה. הבעלים של הפועל, אלי חיו חמו: "עצוב לחיות באווירה של חופש לא מרצון"

פורסם בתאריך: 19.3.20 16:50

מי שעוד סובלות ממשבר הקורונה הן נציגות הליגות החובבניות, מכבי והפועל הרצליה, שמשחקות בשני המחוזות של ליגה א'. כלומר, שיחקו בהן עד הפסקת הפעילות הכפויה. "אני לא זוכר מצב בו הייתה חופשה מאולצת ואפילו אסרו עלינו להתאמן, זה מוזר", אומר קשרה הוותיק של מכבי הרצליה, יוסי שבחון, שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 38. "גם חדרי הכושר סגורים והאווירה היא פשוט שאסור לצאת מהבית. לי יש ציוד ואני עושה כושר בבית, אבל מעבר לזה, חוץ מלרוץ בשכונה או לרוץ אחרי הילדים אין הרבה מה לעשות".

על המצב החדש והלא מוכר הוסיף: "אם אצלנו לא היה כדורגל, לפחות היינו רואים כדורגל בחו"ל, אבל עכשיו גם את זה אין. לנו הכדורגלנים השגרה די זהה – מתאמנים ומשחקים, ולא משנה באיזו שנה אנחנו. פתאום כשאומרים לך "עצור" זה מוזר. הצעירים יכולים אולי לא להתאמן שבוע-שבועיים ולהרגיש קלילים, אבל לנו, "המבוגרים" מעל גיל 30, זה שונה מבחינת ההתאוששות ובכל הפסקה ארוכה קשה יותר לחזור. זה יפגע לא רק בי, אלא בהרבה שחקנים וצריך למצוא פתרונות. אם חושבים על זה, בליגה הלאומית וליגה א' אפשר לחזור לפעילות לאט לאט. אין מניעה ואני מקווה שזה מה שיקרה".

את הרשימה סוגר הבעלים הוותיק של הפועל הרצליה, אלי חיו חמו, המוכר גם כבעליה של מסעדת "מפגש השרון ג'מיל". גם כאן, בשל הנסיבות ישנה פגיעה ביותר ממישור אחד. "על פי ההוראות, אין ישיבה במסעדה ואנשים לוקחים טייק אווי", מתייחס חיו חמו לעסק ומקנח בכדורגל. "אין אימונים לא בבוגרים ולא במחלקת הנוער. ההורים סבלניים, כי כולם לא יודעים מה קורה אבל כן רוצים שהילדים יעסקו בספורט. זה לא הכי נעים ואפילו עצוב לחיות באווירה של חופש לא מרצון, אבל אנחנו לא לבד והדברים לא תלויים בנו. יש ישיבות ודיונים ומחכים להתפתחויות, בתקווה שיהיו פתרונות יצירתיים וחיוביים כדי שנצלח את התקופה הזו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר