מייקל אומו. צילום: ירדי עואמי
מייקל אומו. צילום: ירדי עואמי

עדיין מתחת לקו האדום: 1:1 להפועל כפ"ס מול בית"ר ירושלים

הירוקים עלו ליתרון משער של מייקל אומו, אך שער עצמי של אביב סולומון לפני השריקה למחצית כפה את תוצאת המשחק

פורסם בתאריך: 24.12.20 22:56

הפועל כפר סבא יצאה הערב (חמישי) ברגשות מעורבים מהמשחק מול בית"ר ירושלים, כשסיימה את המשחק ב-1:1 ונותרה מתחת לקו האדום עם 12 נקודות. זה היה משחקו השני של עוזר המאמן רביד גזל על הקווים.

גזל המשיך עם מתן זלמנוביץ' בין הקורות כאשר סודיק אטנדה, אור דסה ואמאדו סוקונה פתחו גם הם ב-11. הירוקים פתחו טוב יותר את המשחק אך מיעטו להגיע למצבים. בדקה ה-34 לוואגה קיזיטו בעט נהדר מ-25 מטרים, אך איתמר ניצן היה במקום. ארבע דקות מאוחר יותר הגיע השער. מייקל אומו הגיע למצב טוב ובעט, איתמר ניצן הדף, ואומו היה במקום על הכדור החוזר כדי להעלות את הירוקים ליתרון, 0:1.

עוד לפני השריקה למחצית הגיע השיוויון, והוא היה כואב במיוחד. אלירן עטר העביר כדור מצד ימין, ודווקא אביב סולומון דחק מקרוב לרשת שלו, 1:1 על סף השריקה להפסקה. עוד לפני המחצית שלום אדרי כמעט כבש את השני, אך החלוץ החמיץ ממצב קורץ.

קיזיטו המשיך להיות האיש המסוכן של כפר סבא במחצית השנייה, ובדקה ה-54 כדור חזק שלו מחוץ לרחבה עבר ליד המשקוף. בדקה ה-64 בית"ר הייתה קרובה לכבוש, כשעטר העביר להאסלבנייק ברחבה, אך החלוץ פספס ברשלנות. בדקה ה-94 מתן זלמנוביץ' מנע מכפר סבא איבוד של נקודה, כאשר עצר שתי בעיטות מסוכנות של ירדן שועה ועידן ורד, 1:1 בסיום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר