שון דאוסון. צילום: אילן בשור, בני הרצליה
שון דאוסון. צילום: אילן בשור, בני הרצליה

מגביהים ציפיות: שון דאוסון חתם בבני הרצליה

הכדורסלן המוכשר חוזר לקבוצה ממנה יצא לאירופה לפני מספר שנים. זופר אבדיה: "ההצטרפות של שון לקבוצה שלנו היא הצהרת כוונות"

פורסם בתאריך: 23.8.21 12:25

בני הרצליה הודיעה הבוקר על החתמתו של שון דאוסון (1.98, בן 28) לעונה הקרובה. דאוסון חוזר לקבוצה ממנה יצא לאירופה בסיום עונת 2017/18 כאשר חתם בחובנטוד באדלונה במדיה שיחק בשלוש העונות האחרונות. בעונה החולפת דאוסון העמיד ממוצעים של 3.3 נק' ב-10 דקות בליגה הספרדית, ו-7.4 נק' ב-14 דקות למשחק ביורוקאפ, כשעזר לקבוצתו להעפיל לרבע גמר המפעל.

לפני שעזב את ישראל לראשונה, דאוסון היה מהישראלים הבולטים בליגה והוביל את ראשון לציון לזכייה באליפות לפני שהצטרף להרצליה בעונת 2017/18 בה סיים כמלך הסלים הישראלי של הליגה עם ממוצעים של 16.2 נק', 5.5 ריב' ו-2.0 אס' למשחק.

 

המנהל המקצועי, זופר אבדיה, אמר: "אני רוצה לברך את שון על החזרה שלו לבני הרצליה ולאחל לו קודם כל בריאות והצלחה. ההצטרפות של שון לקבוצה שלנו היא הצהרת כוונות לגבי המקום שאנחנו מכוונים ורוצים להגיע אליו השנה – חזרה לצמרת של הכדורסל הישראלי, ואנחנו מצפים משון להוביל את הקבוצה לשם ולהוכיח שמקומו בטופ של הכדורסל הישראלי והאירופי. אנחנו שמחים ששון בחר בנו כקבוצה הבאה שלו ואני מאמין שביחד אנחנו יכולים להשיג דברים מאוד יפים השנה".

מאמן הקבוצה, אורן אהרוני: "אני מאוד שמח שהצלחנו לצרף את שון לבני הרצליה, שחקן מוכח עם יכולות גבוהות. אני מאמין שהוא משלים את הסגל שנבנה פה בצורה טובה מאוד ויאפשר גם לו וגם לקבוצה להציג כדורסל מנצח".

שון דאוסון אמר: "אני מאוד שמח לחזור לבני הרצליה, אני מגיע רעב ומלא במוטיבציה לקראת העונה הקרובה במטרה להוביל את המועדון בחזרה לצמרת הכדורסל הישראלי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר