מוריס קמפ ואוהדי בני הרצליה בהיכל נוקיה, חצי הגמר נגד חולון, צילום יעקב זלדין בני הרצליה

חגיגה בכחול: בני הרצליה העפילה לגמר הגביע בכדורסל

הקבוצה המשיכה את העונה הנפלאה שלה והביסה בחצי הגמר את הפועל חולון. אהרוני: "השחקנים המובילים שלנו בקבוצה אוהבים למסור וזה היתרון הכי גדול שלנו"

פורסם בתאריך: 14.2.22 09:30

הצגה בכחול. בני הרצליה כדורסל ממשיכה את העונה הנפלאה שלה, ואמש (א') העפילה לגמר גביע המדינה לעונת 2021/2 לאחר שהביסה את הפועל חולון בחצי הגמר 83:63. ההרצליינים ינסו כעת לשחזר את הישג השיא שלהם במסגרת הגביע, לאחר שזכו במפעל לפני 27 שנים בשנת 1995, אז גברו בגמר על הפועל חולון. בשנים 2005, 2007 ו-2010 הגיעה הקבוצה למעמד הגמר, אז תחת הקבוצה המאוחדת של הרצליה ורעננה, "בני השרון", אך הפסידה בכל שלושת הגמרים.

זופר אבדיה חוגג בחצי הגמר בהיכל, צילום עודד קרני איגוד הכדורסל

חניכיהם של המאמן אורן אהרוני והמנהל המקצועי זופר אבדיה רקדו אמש כל הדרך לגמר במשך 40 דקות של כדורסל בהיכל מנורה מבטחים בת"א. צ'ינאנו אונואקו, שסיים את הערב עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים, שלט בצבע בפתיחה והוליך את הכחולים מהשרון ליתרון מבטיח בתום הרבע הראשון, 26:13. ברבע השני, ההרצליינים המשיכו ללהוט, ולתצוגה הצטרפו שון דוסון, מוריס קמפ, ובסיום המחצית הראשונה, הראה הלוח על 50:32 מהדהד. השליטה בכחול נמשכה גם ברבע השלישי, ועם מטח שלשות של כריס באב וקווינטון הוקר נכנסה הרצליה לרבע האחרון עם יתרון 69:43. ברבע הרביעי והמכריע שלוש שלשות של טיירוס מגי אומנם נגסו מעט בהפרש וקיזזו את היתרון ל-19 נקודות, אולם זה היה רחוק מלהספיק לחולון. הגארד של בני הרצליה קווינטון הוקר עצר את המומנטום בסגול ועזר לקבוצתו לנצח ולהעפיל לגמר הגביע עם 83:63 מוצדק. כעת, ימתינו השרונים לזהות היריבה שתיקבע הערב בדרבי התל אביבי בין מכבי להפועל.

 

עבור בני הרצליה מדובר בהמשך עונה פנטסטית, כאשר לאחר 15 מחזורים היא מובילה, די במפתיע, את טבלת ליגת העל ומקדימה את הגדולות של הכדורסל הישראלי – מכבי ת"א, הפועל ירושלים והפועל חולון.
הקלעים הבולטים בבני הרצליה: אונואקו 21 נקודות, שון דוסון 15 נק', סנדי כהן 14 נק', מוריס קמפ 13 נק', קווינטון הוקר 12 נק' ו-9 אסיסטים, כריס באב 6 נק', אנדי ואן וליט 2 נק'.

אורן אהרוני, צילום עודד קרני איגוד הכדורסל

קווינטון הוקר, בני הרצליה, צילום יעקב זלדין

זופר אבדיה, המנהל המקצועי, אמר בסיום: "אני מאוד שמח על הניצחון, הייתה חווית כדורסל הערב במשחק נהדר שלנו. ההעפלה הזאת לגמר חשובה למועדון שלנו ולעיר שלנו וזה הישג גדול עבורנו. אנחנו כבר מצפים למשחק הגמר ביום חמישי ומתחילים להתכונן במטרה לזכות בגביע״.
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני, אמר לאחר הניצחון: "עשינו משחק יוצא מן הכלל נגד חולון בחצי הגמר. שלטנו בקצב המשחק ועשינו את הדברים שהתכוננו אליהם באימונים. השחקנים המובילים שלנו בקבוצה אוהבים למסור וזה היתרון הכי גדול שלנו – הפרגון בין בשחקנים והמחויבות בהגנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר