ארתור דן על הפודיום, צילום פרטי

סיפורו של אלוף: ארתור דן מהרצליה זכה באליפות צ'כיה הפתוחה בקראטה

התחרות מהווה הכנה אחרונה לאליפות אירופה שתיערך בסוף מרץ בארמניה. הזוכה המאושר בן ה-14 אמר: "אני מכוון כרגע לזכייה באליפות אירופה"

פורסם בתאריך: 23.2.22 07:57

אלוף קראטה: ארתור דן בן ה-14 מהרצליה, הוא המנצח באליפות צ'כיה הפתוחה בקראטה. דן, תלמיד חטיבת זאב בהרצליה, זכה במדליית זהב בשבת האחרונה בקטגוריית גיל 14-15 ובמשקל עד 60 ק"ג, בתחרות שמהווה הכנה אחרונה לאליפות אירופה שתיערך ב-31.3 בארמניה, ובה השתתפו 450 מתחרים מ-20 מדינות.

הזוכה הטרי סיפר עם נחיתתו ביום שני כי היה נרגש לזכות והוא שואף אף לזכות באליפות אירופה בחודש הבא: "אני מרגיש עייף, אבל שמח ונרגש לזכות. ההכנה הייתה ממש טובה וכמו שהמאמן שלי אמר, לא יכולתי להתכונן יותר טוב. אני מודה שציפיתי לזכות. לדעתי, דווקא אם הייתי מפסיד זה היה נחשב לא צפוי. אני מכוון כרגע לזכייה באליפות אירופה בחודש הבא. אין ספק, שהתחרות בצ'כיה הייתה הכנה ראויה לאליפות גם מבחינה מנטלית, וכעת, השאיפה שלי היא להגיע כמה שיותר רחוק. אני רוצה להודות למאמן שלי איציק אשכנזי , לאנדרי מרגולין, לנלי יצחקי וכמובן להורים שהאמינו, ובכלל לכולם ולתמיכה של כל הקבוצה".

ארתור דן חוגג את הזכייה עם המאמן איציק אשכנזי, צילום פרטי

ארתור הזכיר את מאמנו איציק אשכנזי, שמלווה אותו מאז היה בן 5. המאמן העיד על חניכו: "ארתור ספורטאי מצטיין. אליפות צ'כיה קשה מאוד עם הנבחרות הטובות בעולם. הוא לא היה מועמד לזכות, אבל הפתיע את כולם. אנחנו לא פייבוריטים באליפות אירופה, אבל גם בתחרות הזו לא היינו פייבוריטים וזכינו במדליית זהב ועוד ארבע מדליות ארד במקצי ילדים. ממשיכים להתאמן קשה וחדורי אמונה שנפתיע גם באליפות".

 

איך ההרגשה אחרי הזכייה?
"שמחה גדולה, גאווה גדולה. מגיע לארתור אחרי הרבה שנים של עבודה קשה, הרבה תחרויות. היו לו יותר הפסדים מניצחונות ולמרות הכל המשיך עם התמדה ויציבות. אמרתי לו שיגיע גם הרגע שלו, ובשבת הכל התנקז לנקודה אחת., אחרי שנים של עבודה קשה ורמת ריכוז גבוהה וניצחון מתוק בגמר. התחושות מטורפות, אתה קופץ על התלמיד שלך, רוקד איתו, מחבק. ארתור פרץ בבכי של שמחה. התרגשות גדולה מאוד".

נדיה, אימו של ארתור, מספרת: "לפני שהוא טס, הוא אמר לי שהוא מרגיש מוכן. שימשיך ככה בקו הזה ויתמקד. הוא כ"כ אוהב ספורט ומתמיד. אני חושבת שהאהבה לספורט מגיעה מהבית, ככה אני הייתי בילדותי. מבחינתי, שיעשה ספורט מהבוקר עד הערב ולא יסתובב בחוץ. הוא ממושמע, עם הערכה וכבוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר