המהומה במשחק הנוער, צילום פרטי

מהומה בתום משחק נוער של הפועל הרצליה, שחקנים וצוות מקצועי הותקפו

המהומה הייתה בתום משחק בו ניצחה הקבוצה בבקה אל גרביה. המנכ"ל, ניר שטרית: "זה היה ממש לינץ' ופוגרום, פרצו כ-200 אוהדים למגרש והתחילו להכות את השחקנים והצוות"

פורסם בתאריך: 27.2.22 19:46

חמור. שחקני נוער וצוות מקצועי של הפועל הרצליה הותקפו אתמול (שבת) בתום משחק כדורגל במסגרת הליגה הלאומית לנוער מחוז צפון, בו גברו 1:0 על איחוד בני באקה אל גרביה. המשטרה פתחה בחקירה מיידית והיום נעצר תושב באקה בחשד לתקיפת שחקנים. לטענת אנשי הרצליה, מאות מאוהדי באקה פרצו למגרש בתום המשחק, כשהם מכלים את זעמם באורחים מהרצליה וגרמו לפציעתם של שחקן בקבוצה ועוזר המאמן.

עם סיום האירועים החמורים אתמול, הודיעה משטרת ישראל: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח על קטטה שאירעה במגרש הכדורגל בבאקה אל גרביה עם סיום משחק הכדורגל בין קבוצת הנוער המקומית לקבוצת הנוער מהרצליה. מחקירה ראשונית, עלה כי עם סיום המשחק בו ניצחה הקבוצה האורחת החלה קטטה בין הקבוצות וכעבור זמן קצר הקהל המקומי הצטרף לקטטה. כתוצאה מהקטטה נפצע שחקן של הרצליה באורח קל, קיבל טיפול רפואי במקום והתפנה עם קבוצתו מהמקום בליווי המשטרה. צפויים מעצרים בהמשך ולמחרת ייערך שימוע למנהלי המגרש בתחנת המשטרה בעיר".

כאמור, היום הודיעה המשטרה על מעצר ראשון בעקבות האירועים החמורים: "פעולות חקירה מהירות ודחופות שבוצעו בתחנת המשטרה בעיר הביאו לפני זמן קצר למעצרו של תושב העיר בן 19. בתום חקירתו הוא נכלא ומחר יתקיים דיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו".

 

מנכ״ל הפועל הרצליה, ניר שטרית, שהיה נסער, סיפר: "זה היה ממש לינץ' ופוגרום. פרצו כ-200 אוהדים למגרש והתחילו להכות את השחקנים והצוות. לא ברור איך לא היה כוח משטרה. לא באנו בחשש מיוחד, אבל איך שנגמר המשחק, פרצו אוהדים רבים למגרש החלו להכות שחקנים וצוות. זה יכול היה להיגמר באסון. לא יעלה על הדעת ששחקני נוער הולכים לשחק ומותקפים. יש לנו אחריות כמועדון כלפי הילדים האלה. המשטרה צריכה למצות את הדין עם המעורבים. אנחנו וההורים כולם בסערת רגשות".
שטרית הוסיף, כי גם עוזר מאמן הקבוצה נפגע כשניסה לסוכך על חניכיו הצעירים: "עוזר המאמן אורן גבריאלי נפגע בראש ובברך, כשניסה להגן על הילדים. המשטרה חייבת להיות יותר נוכחת במשחקי תחתית רגישים כאלה, השחקנים שלי צריכים ללכת וגם לחזור בביטחון. אנחנו נעשה את המקסימום מצדנו לשמור על ביטחון השחקנים שלנו".

לפני המהומה, היה גם משחק כדורגל, בסיומו הפועל הרצליה עשתה צעד משמעותי להישרדות בליגה הלאומית לנוער. "זה ניצחון מאוד חשוב, ניצחון של אופי, לנצח במגרש קשה. אומנם זה לא מבטיח סופית את ההישארות בליגה, אבל זה צעד מאוד חשוב בדרך להישארות", אמר מנכ"ל הקבוצה.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "האירועים החמורים המתוארים בדו"ח השופט ייבחנו על ידי תובע ההתאחדות לכדורגל, שיחליט על העמדה לדין של כלל המעורבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לירון

    עד שלא יתחילו להעיף מהליגה קבוצות שתוקפות באלימות זה לא ימשך , אי אפשר להגיע למשחקים בכל הכפרים האלו כשהשחקנים חוששים לשחק כי יודעים שזה יגמר באלימות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר